Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#2684786
Ik ben aan het puzzelen geweest en hoop dat dit een beetje kan. Ik weet dat het lage percentages zijn maar op een andere manier krijg ik het niet voor elkaar, omdat Fjurdy niet zoveel vleesbot verdraagt en minimaal de helft van zijn spiervlees uit pancreas moet bestaan.

Misschien dat iemand anders nog andere suggesties heeft.

Lever dieet met pancreas

Fjurdy (hond van 14,5 kg, 3%) = 3045 = 434 per dag

20% vleesbot van 3045 gram voer in totaal = 609 gram vleesbotten = 87
20% groente van 3045 gram voer in totaal = 609 gram groentemix = 87
20% havermout van 3045 gram voer in totaal = 609 gram havermout = 87
20% spiervlees van 3045 gram voer in totaal = 609 gram spiervlees = 87
20% pancreas van 3045 gram voer in totaal = 609 gram pancreas = 87

Dagelijks eitje, of Hüttenkäse of scheutje yoghurt of Kefir, 1x per week beetje hart.

Vleesbot: Kippennekken, kipkarkas (zonder vel), smuldier kip enkelvoudig, konijnkarkas
Spiervlees: Witvis filet, kalkoenfilet en kipfilet, konijn.

Groentemix wordt gemaakt van groenten die een laag fosfor gehalte hebben:

Broccoli, bloemkool, wortels, pompoen, zoete aardappel, andijvie, courgette, bonen, spinazie
#2685173
[quote="tt-tjes"]
Ik ben aan het puzzelen geweest en hoop dat dit een beetje kan. Ik weet dat het lage percentages zijn maar op een andere manier krijg ik het niet voor elkaar, omdat Fjurdy niet zoveel vleesbot verdraagt en minimaal de helft van zijn spiervlees uit pancreas moet bestaan.

Misschien dat iemand anders nog andere suggesties heeft.

Lever dieet met pancreas

Fjurdy (hond van 14,5 kg, 3%) = 3045 = 434 per dag

20% vleesbot van 3045 gram voer in totaal = 609 gram vleesbotten = 87
20% groente van 3045 gram voer in totaal = 609 gram groentemix = 87
20% havermout van 3045 gram voer in totaal = 609 gram havermout = 87
20% spiervlees van 3045 gram voer in totaal = 609 gram spiervlees = 87
20% pancreas van 3045 gram voer in totaal = 609 gram pancreas = 87

Dagelijks eitje, of Hüttenkäse of scheutje yoghurt of Kefir, 1x per week beetje hart.

Vleesbot: Kippennekken, kipkarkas (zonder vel), smuldier kip enkelvoudig, konijnkarkas
Spiervlees: Witvis filet, kalkoenfilet en kipfilet, konijn.

Groentemix wordt gemaakt van groenten die een laag fosfor gehalte hebben:

Broccoli, bloemkool, wortels, pompoen, zoete aardappel, andijvie, courgette, bonen, spinazie
[/quote]
Ik denk dat je het beter dan dit niet kunt doen, in deze omstandigheden met de klachten die Fjurdy heeft. Ik heb geen suggesties, ik wil je wel een compliment geven dat je zo je best doet voor hem en ook zijn dieet!
#2685904
[quote="Lizzy"]
Ik denk dat je het beter dan dit niet kunt doen, in deze omstandigheden met de klachten die Fjurdy heeft. Ik heb geen suggesties, ik wil je wel een compliment geven dat je zo je best doet voor hem en ook zijn dieet!
[/quote]

Dank je Lizzy :shy:  :-*
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 01 jun 2013, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door