Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Marieke*
#2679093
Beetje rare foto misschien. Maar dit is noortje haar linker mondhoek. Daar zit dus een kale plek, met wat blaasjes en het lijken wel wat etter koppen. Nou is noortje een meisje wat vol door de brandnetels duikt om haar balletje te pakken, en na zo'n wandeling wil ze ook wel eens wat jeuk hebben aan haar voetjes wat binnen een kwartier ook weer weg is.. Maar nu zag ik van de week al deze plek, wat kaler. Nu dus zoals op de foto. Volgens mij heeft ze er niet aan zitten krabben, maar hè, ik heb geen ogen in mijn nek..

Heeft iemand een idee? En waarmee behandelen?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2679533
[quote="Rosalie"]
Geen idee wat het is.
Ik zou honingzalf erop doen en even kijken wat het effect is.
[/quote]
Hetzelfde, honingzalf smeren en afwachten.
Door *Marieke*
#2679957
Heb inmiddels ook contact gehad met de holistische DA en die zei ook,vetramil erop. Bij geen verergering, jeuk of pijn afwachten tot donderdag (dan heb ik er sowieso al een afspraak staan). Alleen nog geen idee waar het vandaan komt!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2681196
Oh wat vreemd joh !!
Is het inmiddels al minder geworden met de honingzalf ?

Ik zat ook te denken aan uitslag door de berenklauw ... Heeft ze daar niet met haar snuffert in gezeten ?
Door *Marieke*
#2681208
Monique77 schreef: Oh wat vreemd joh !!
Is het inmiddels al minder geworden met de honingzalf ?

Ik zat ook te denken aan uitslag door de berenklauw ... Heeft ze daar niet met haar snuffert in gezeten ?
Mwah, het lijkt wat minder verheven, de etterplekken zijn wel weg, maar echt mooi is het nog niet  :-\

Heb ook gedacht aan berenklauw, maar heb om me heen gekeken op de plekken waar ik afgelopen week heb gelopen en op distels en brandnetels staan hier geen berenklauwen.. Dus dat is het, denk ik niet, echt jeuk heeft ze er niet aan, maar just in case loopt ze nu wel met haar kap om, gaat me niet gebeuren dat ze het ineens toch openkrabt ofzo... Donderdag heb ik een afspraak bij de holistische dierenarts staan voor Quincy en ze kijkt dan ook even naar Noortje!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door