Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EvitaP
#2652794
Nutrition and Physical Degeneration:  A Comparison of Primitive and Modern Diets and Their Effects by Weston A. Price
http://journeytoforever.org/farm_librar ... cetoc.html

Het gaat over hoe het eten van de moderne westerse mensen (negatief) invloed heeft op onze fysieke ontwikkeling. Er wordt met name gekeken naar de afwijkende groei in het gezicht en het gebit. Daarentegen geeft Price aan dat primieve volkeren en stammen wel qualitatief goede voeding tot zich nemen wat zich uit in een sterk fysiek en gezonde gebit (zonder tandarts). Dit zou misschien als referentie gebruikt kunnen worden voor honden die nu aan de brok zijn tov honden die barfen.

Ik dacht dat er misschien mensen zijn die dit interessant zouden vinden.
Door Mowgli
#2653106
Er staat ook bovenaan dat je eerst moet controleren of de regels in jou land het toestaan de site te lezen...

Het is al een heel oud boek, uit 1939 geloof ik. MIsschien is het wel te vinden bij van die websites die gratis ebooks aanbieden... Ook websites die ebooks verkopen bieden gratis ebooks aan. Dit zijn meestal hele oude boeken.
#2653111
Mowgli schreef: Er staat ook bovenaan dat je eerst moet controleren of de regels in jou land het toestaan de site te lezen...

Het is al een heel oud boek, uit 1939 geloof ik. MIsschien is het wel te vinden bij van die websites die gratis ebooks aanbieden... Ook websites die ebooks verkopen bieden gratis ebooks aan. Dit zijn meestal hele oude boeken.
Klopt Mowgli! Wat een rare regels allemaal.  :-X
Ik heb al het één en ander via omwegen gevonden.
Van de week maar eens lekker gaan uitzoeken.
Door EvitaP
#2653146
Annemarie Rijnveld schreef: Klopt Mowgli! Wat een rare regels allemaal.  :-X
Ik heb al het één en ander via omwegen gevonden.
Van de week maar eens lekker gaan uitzoeken.
Ik kan het wel per email sturen als je je email adres geeft per pv. Ik heb het gecopieerd naar een word bestand.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door