Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door rocky
#263376
zondag heeft rocky schijnbaar zijn poot omgeslagen want hij kon er even niet op lopen, maar toen we even erna gingen kijken ( hadden telefoon gehad dat ie niet goed kon lopen van mijn moeder) kon hij er wel op steunen en iik heb alles nagevoeld op verdikkingen etc, maar er is niks te vinden en ik mag er aan komen en duwen, hij geeft geen teken van pijn, maar nu mankt ie nog en soms likt ie over zijn poot. gister ie hij gevallen nadat ie met een deken aan het spelen was en heeft toen zijn poot ook geod pijn gedaan want hij jankte nogal erg. wat doe je met zoiets?
Gebruikersavatar
Door Binno
#263381
Het feit dat hij aan zijn poot likt zou toch op pijn kunnen wijzen. Ik zou het eventjes aanzien, hem wat rustig houden en eventueel wat Traumeel of Traumavetsem geven.
Door Peet
#263382
Als er niets "kraakt" en hij steunt er wel op, zou ik het een dag of 2 aanzien. Als je een krakend geluid hoort, of als hij de poot helemaal niet gebruikt, zou ik naar de DA gaan voor een foto.
Door Peet
#263391
Dat heeft hij zijn poot verrekt. Kijk het even een dagje of wat aan, eventueel wat Traumeel of Arnica geven en niet wild laten spelen of te lang laten lopen....komt wel weer goed hoor... ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door