Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine1203
#2593080
Ik kom net terug van da en hij adviseerde om 6-8 weken 1 soort te geven. Onze roef is nu 5 maanden en sinds 1 januari op KVV. Wij zijn begonnen met rund van carnivoer en 2 weken geleden eend erbij gedaan omdat zijn ontlasting met enige regelmaat heel dun is en daar meer bot in zit, ook af en toe een kippennek om ontlasting wat harder te maken. Rund is nu bijna op en heb alle rundsnacks openscholen zodat manlief dit niet per ongeluk geeft aan hem. Ik wil kijken of zijn ontlasting beter wordt zonder rund. Hij heeft geen giardia, dat is getest. Volgens da krijgt hond huiduitslag als hij niet tegen rund kan en geen zachte ontlasting. Heeft iemand hier ervaring mee, is het raar dat ik dit ga doen en waar kan het anders van komen? Zijn anaalklieren zijn 3 weken geleden uitgeknepen, zaten helemaal verstopt, gister was hij weer aan t sleetje rijden, maar vanmorgen weer een hard klein keuteltje. Uurtje later wat zachter, deze heb ik meegenomen naar da en constateerde ook dat dit te zacht is om anaalklieren leeg te drukken...alle tips zijn welkom

Barfplaats wordt gesponsord door