Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Roosj
#2567021
Vannacht werden we wakker van een knal.. Mijn partner ging beneden kijken. Het was zo'n danige knal dat ik dacht dat mijn bouvier weer eens een stoel van de bank had gegooid om alsnog op de bank te kunnen..

Mijn partner komt weer boven en verteld vol verbasing: Er was een komkommer van het aanrecht op de grond gevallen.. Dus ik stom verbaasd naar beneden om te kijken hoe dat nou weer kon.. Zaten er kattennagels in de komkommer!!! Dus ik denk: die kat heeft een vergissing gemaakt en wilde het pakje Renske vers hebben, wat ernaast lag en heeft per ongeluk de komkommer op de grond geduwd.. Dus ik berg de Renske vers op.

Vanavond pakte ik de komkommer in mijn hand, had het nog niet eens open en stond er 1 toch een orkest te geven.. Niet normaal! Dus ik snij een plakje van de komkommer af en geef dat aan haar.. Dat stomme beest at het nog op ook!!! Wat nou vlees eter...? Ongelooflijk..
Door Roosj
#2567061
hannabelgje schreef: Hier kan ik nergens komkommer laten.liggen die eten de katten op.
Echt de hele komkommer?

Geven jullie dan ook wel eens een stukje groente als tussendoortje?
Door Roosj
#2567095
hannabelgje schreef: Ze eten het alleen als het illegaal is, anders is er blijkbaar geen lol aan :-)
Haha, wat heb jij een stel boeven... Deze poes eet het dus ook als ik het aan haar geef..
Terwijl mijn andere poes echt niets anders moet dan haar brokken. Zodra ik met kvv of blikvlees aan kom zetten, is madam gewoon gepikeerd..
Door Mevroi Kruim
#2568925
Komkommer lusten ze hier ook wel. En wijlen Sjors was gek op boerenkoolstamp, die jatte hij liefst van je bord  :D
Door Jipogelion
#2569105
Één van de katten van een vriendin van ons doet een moord voor pompoen, stukken gezonder dan onze eigen Poem want die probeert je frietjes te stelen of de chips op tafel...  :uglystupid2:
Door Roosj
#2569165
Haha..

Mijn andere poes was trouwens wel dol op de gedraaide shag van mijn partner (rookt nu niet meer). Dan moest hij ook waken over zijn shagje, want het was erg leuk om mee te spelen en in te bijten :p Ze at het niet op, maar speelde er wel mee.
Door bellabeest
#2571170
onze katten doen een moord voor rauwe champignons maar alleen als ze ze kunnen "stelen" anders zijn ze niet om te eten
Door Martine-Tom
#2571176
Mijn Joris was gek op meloen, shag en foto's  ::) :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door