Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2564525
Annemarie Rijnveld schreef: OK ;), en wat zegt je vriend nu?
hij zeurt...

Door de buikgriep heb ik zelf de afgelopen week het "diarree-dieet" gevolgd: geroosterd witbrood, yoghurt, banaan, zoute sticks en zondag en maandag gekookte verse wortels en een paar aardappels. Alles licht gekleurd eten met als resultaat vandaag eindelijk een mooie gele bolus. Ik heb mijn vriend aangeboden om te komen kijken, zodat hij ziet dat wij ook ontlasten naar wat wij eten maar hij wilde niet.
#2564530
Bij ons op de kattenbak gekeken. En bij onze katten ziet het er net zo uit. Soms iets donkerder. En wij hebben ook grijze klonter kattenbak grit. Heb het idee dat de versere drollen iets donkerder zijn dan die, die er al een dag liggen.
Mowgli poept goed hoor  ;)
#2564550
Mevroi Kruim schreef: Echt bruine brokkendrollen worden niet beschreven.
;D ;D ;D

En om ook iets half-zinnigs toe te voegen echte bruine drollen .. ik zie ze wel eens maar vaker zijn ze gemeleerd of wat beige zeker als tv al een dagje ligt.
Krijt verpulverd ook terwijl een goede [al dan niet]lichtgekleurde drol is in verse staat gewoon stevig maar soepel en wanneer t al een dag ligt droogt ie netjes in
En idd je kunt zelf ook t resultaat van je 'rare' voeding merken...... zinken, drijven, plakken, kleurtjes, geurtjes ::)
#2564579
;D ;D ;D, ik heb net mijn eten op en als toetje lees ik over drollen in alle kleur, consistentie, heerlijk!!

Beterschap Mowgli, en echt jammer dat jouw vriend jouw drol niet heeft willen bewonderen :P

Nah, ik hoop dat hij zijn eigen bolussies dan eens onder de loupe gaat nemen, of in ieder geval er een vlugge blik op wil werpen voordat hij de wc doortrekt.
#2564600
Annemarie Rijnveld schreef: ;D ;D ;D, ik heb net mijn eten op en als toetje lees ik over drollen in alle kleur, consistentie, heerlijk!!

Beterschap Mowgli, en echt jammer dat jouw vriend jouw drol niet heeft willen bewonderen :P

Nah, ik hoop dat hij zijn eigen bolussies dan eens onder de loupe gaat nemen, of in ieder geval er een vlugge blik op wil werpen voordat hij de wc doortrekt.
Sorry, ik hoop dat je je eten binnen hebt kunnen houden ;D ;D ;D Ik ben ondertussen weer beter en voor vanavond heb ik bietjes bedacht, ik ben benieuwd hoe zijn bolus er morgen uitziet :whistling: :naughty:
Laatst gewijzigd door Mowgli op wo 09 jan 2013, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#2564611
Too schreef: ;D ;D ;D

En om ook iets half-zinnigs toe te voegen echte bruine drollen .. ik zie ze wel eens maar vaker zijn ze gemeleerd of wat beige zeker als tv al een dagje ligt.
Krijt verpulverd ook terwijl een goede [al dan niet]lichtgekleurde drol is in verse staat gewoon stevig maar soepel en wanneer t al een dag ligt droogt ie netjes in
En idd je kunt zelf ook t resultaat van je 'rare' voeding merken...... zinken, drijven, plakken, kleurtjes, geurtjes ::)
Ik ben van plan om de volgende kvv mix "rood" te maken, dus donker vlees te nemen, eens zien welke kleur Mowgli's strontjes dan hebben...
#2564616
Annemarie Rijnveld schreef: ;D ;D ;D, ik heb net mijn eten op en als toetje lees ik over drollen in alle kleur, consistentie, heerlijk!!

Beterschap Mowgli, en echt jammer dat jouw vriend jouw drol niet heeft willen bewonderen :P

Nah, ik hoop dat hij zijn eigen bolussies dan eens onder de loupe gaat nemen, of in ieder geval er een vlugge blik op wil werpen voordat hij de wc doortrekt.
;D ;D ;D


@Mowgli: Waar baseert jouw vent zijn theorie op dat een kattendrol donkerbruin hoort te zijn?
#2564624
@Mowgli: Waar baseert jouw vent zijn theorie op dat een kattendrol donkerbruin hoort te zijn?

Zal wel een duister brokkenverleden ergens hebben?

Nee hoor, eten komt er niet zo snel uit, na 3 kinderen en ettelijke beesten is mijn maag superresistent geworden.

Ahahaha, paarse poep, leuk!!!!
#2564734
Anne in Duitsland schreef: ;D ;D ;D

@Mowgli: Waar baseert jouw vent zijn theorie op dat een kattendrol donkerbruin hoort te zijn?
Annemarie Rijnveld schreef: @Mowgli: Waar baseert jouw vent zijn theorie op dat een kattendrol donkerbruin hoort te zijn?

Zal wel een duister brokkenverleden ergens hebben?
Dat dus, en de oude honden die zijn ouders hadden en later zijn eigen hond Shanny ook. Zijn oude kater is zelfs gestorven (wel op 16- jarige leeftijd) omdat hij zo zwaar blaasgruis had, dat hij geopereerd moest worden. Op de operatietafel bleek dat hij niet meer te helpen was.

En helaas is mijn vriend een "kop-in-het-zand-steker" en lui. Neemt zich dus niet de moeite informatie op te zoeken als hij wat hoort, een blik is zo lekker makkelijk hè, je koopt ze tis in een dozijn als ze in de reclame zijn, je trekt het open en met de vork een prak op het bord en klaar is Klara.
Martine-Tom schreef: Of glittertjes...om het effect aan te tonen dat je poept wat je eet zeg maar, of blauwe kleurstof én glittertjes :biggrin2:
Jaaaa! disco scheiten :D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door