Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#2563694
Het is er dan toch van gekomen; Migudu gaat naar de ballenbak. Donderdag a.s om 13 uur wordt hij geholpen, zoals dat zo netjes heet.
Wij zijn hierin niet over 1 nacht ijs gegaan, hebben tijdenlang van alles geprobeerd, en ook nog een paar
keer een implantaat. Tijdens de periodes van het implantaat was hij relaxed en kon hij genieten van wandelingen e.d.
Nu dat weer helemaal is uitgewerkt, zijn de hormonale toestanden toch weer teruggekeerd. Het leek lang goed te gaan, maar helaas.
Ik vind het oprecht jammer, maar hij zal hier echt gelukkiger van worden.

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door kira
#2563727
Ach Migudu, moet je nu je klokkenspel inleveren.

Ik kan mij best voorstellen hoor dat hij zonder meer lol in het leven heeft. Ik loop altijd in het bos en dan valt het wel mee, maar als je veel in drukke hondengebieden moet lopen is er denk ik altijd wel een lekker kwijl luchtje. Ik neem nog wel eens een beer mee naar het werk en als ik die dan uitlaat staan de berinnen ook veel meer te snuffelen en plasjes te doen, en dat zijn dames. Dus ik vrees dat heren dan nog veel erger zijn.
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2564355
Je hebt een goed overwogen beslissing gemaakt. En ik denk dat Migudu idd een stuk gelukkiger zal zijn zonder dat de hormonen door z'n lijf gieren.
Blijft altijd een moeilijk iets. Gelukkig  heb ik tot nu toe de mazzel dat Raiko geen overmatig last van zijn hormonen heeft. Ja, als er een loopse Lola pal naast hem staat wel natuurlijk. En luchtjes buiten zijn wel eens interresant. Maar gelukkig is het baasje dan nog steeds interresanter.
Succes morgen!  :)
Door El budha
#2564363
Hele goede beslissing!! Wat zal hij weer wat rust krijgen ipv die rond gierende hormonen door zijn lijf.
Bij Budha heeft zijn donatie aan de ballenbak ook veel rust gebracht.
Succes morgen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door