Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#255726
Wat me nu opvalt is dat ieder jaar rond deze tijd Balou wat slechter in haar vacht gaat zitten en wat roos krijgt. Vorig jaar was het dus ook ongeveer rond januari. Vorig jaar heb ik haar een groene leem kuur gegeven en je zag haar met de dag opknappen. Dit jaar is het dus weer hetzelfde liedje. Eergisteren ben ik begonnen met de kuur. Gisteren heeft ze me toch een partij gepoept. Echt ongelooflijk wat er uit zo'n klein hondje kan komen. Tot twee keer toe kwam er zoveel uit dat ze er echt een minuut of twee voor moest blijven zitten, terwijl ze ander in 10 tellen klaar is. Zoveel dat je het met twee handen niet op had kunnen rapen..... :o Haar oogjes zijn direct wat viezer. Nou het was duidelijk nodig. Herkent iemand deze jaarlijks terugkerende lichaamsschoonmaakbehoefte?
Door Lizzy
#255742
Whoofer had dit ook! Brutus en Pinkel eigenlijk niet. Vreemd he? Ik kan het ook niet verklaren. Overigens heeft Pinkel eens in de zoveel tijd (dus niet eens per jaar, ik denk iets vaker, ongeveer 3 a 4 keer per jaar) een mega grote poep! Helemaal verpakt in een dikke laag slijm! Echt een soort cocon van slijm.
Door Helen
#255746
Lizzy schreef: Whoofer had dit ook! Brutus en Pinkel eigenlijk niet. Vreemd he? Ik kan het ook niet verklaren. Overigens heeft Pinkel eens in de zoveel tijd (dus niet eens per jaar, ik denk iets vaker, ongeveer 3 a 4 keer per jaar) een mega grote poep! Helemaal verpakt in een dikke laag slijm! Echt een soort cocon van slijm.
Gek he. Wat ik me zit te bedenken is dat Balou en als ik het goed heb Whoofer ook grote vuilnisvaten zijn. Balou vreet van alles en nog wat van de grond. Ik denk dat ze aardig wat ongezonde meuk binnenkrijgt. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door