Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Miranda 1
#2526895
Ik ging vandaag naar de visboer om te vragen of ze weer zalmkoppen en lijf willen opsparen. Ze vroegen of ik ook nog een andere vis wilde hebben. Ze maken daar heel veel zelf schoon.

Nou heb ik totaal geen verstand van vis en een hond met een voedselallergie. Volgens mij is de grootste boosdoener graan, dus een vissoort erbij zou niet verkeerd zijn.

Welke vis kan ik naast de zalm het beste proberen?
Door Xena2012
#2526964
Hallo miranda mijn hond krijgt ook sardientjes, sprot, haring en makreel maar wel in zijn geheel.
Ik zou steeds een andere vis introduceren zodat t dan duidelijk is als de hond een allergische reactie geeft waaraan t ligt. Succes
Door Miranda 1
#2527950
Dank je Lizzy. Ik zat idd te denken ik moet even kijken hoeveel vis ze mogen hebben.

Gelukkig eet hij 1200 gram per dag, dus mag hij best wat vis hebben.

Ik zou hem dan de ene week zalm kunnen geven en de andere week een andere vissoort. Dan heb ik er toch weer een diersoort bij. Hij reageerd namelijk heel sterk op dieren die veel graan hebben gegeten, zoals kip, kalkoen, eend maar ook paardenstront.

Ik zat er eerst niet zo aan te denken om nog een vissoort te voeren, maar omdat ze visboer aanbood of ik nog meer soorten afval wilde zat ik daaraan te denken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door