Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Flyball-Junkies
#2527480
Hoi in een vorig topic heb gelezen dat kokosolie heel gezond is voor de honden.Dus wil ik het gaan proberen om het aan mijn twee honden te gaan geven.Ik heb nu de RoyalGreen extra virgin gekocht maar nu blijkt het een soort harde pasta te zijn,moet je dit nu eerst verwarmen zodat het vloeibaar wordt en dan een half theelepeltje geven (beginsituatie en dan langzaam opbouwen)of kan je het zo (In vaste vorm)gaan geven.Mijn tweede vraagje is.Mijn honden krijgen ook iedere dag 1 viscapsule kan ik dit gewoon blijven geven in combinatie met de kokosolie of is het beter om daarmee te gaan stoppen.
Door Elizaw
#2528635
Grappig, heb van de zomer op advies van iemand een pot cocosolie gehaald om in te gaan bakken, maar is er nooit van gekomen :P Het is een pot biologische geurloze kokosolie van het merk Omega&more.
Zal het lange topic nog wel even doorspitten om te lezen waarom het zo gezond is , maar dit kan ik dus gewoon aan de honden geven? Heb je geen aparte versie om in te bakken en om zo te eten? Ziet er uit als afgekoeld frituurvet..wat ik dan weer wel herken :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door