Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Diablo76
#2480134
Hallo allemaal

Mijn hond heeft na lang tobben bij de DA last van Atopie en uit de bloedtest daar kwam uit dat hij zwaar allergisch is voor is de copramijt farinaemijt, en de meelmijt en in mindere mate de hooimijt.
Nou zitten al die mijten in granen en dus in brokken, dus ik wil weer gaan overstappen op KVV.
Maar in welke soorten KVV zitten nou echt geen granen in ?
Hij heeft wel een hele lange tijd Carnibest gehad.

MvG
Door fydgi
#2497201
Hoi Diablo

Mijn hond is ook allergisch aan voedermijt
nu vind ik het zelf moeilijk om kvv te geven aangezien je wel kvv kan vinden zonder granen maar als er nou pens, kippemaag etc in wordt gedraaid ja dan zitten daar oko granen in he, ook kvv van volledige prooidieren.
Dus wat ik aan mijn hond geef is 4 keer in de week rundsspiervlees met konijnenkopjes (die kopjes zitten per kg en dat vlees per 2.5 kg dus pak ik gewoon van elks een zakje uit en geef ik elke dag haar portie daarvan), 1 dag in de week vis (sprotjes), 1 dag in de week orgaanvlees (hart, lever, nier), 1 dag gewassen pens en 1 dag een eendenkarkas (hier is het verteringsstelsel uitgehaald)
zo weet ik perfect wat ze binnenkrijgt en zit er niks van graan bij. Ook krijgt ze 2 eitjes per week en wat groente.
Moest jij dit persoonlijk niet zien zitten en een goede kvv vinden die je echt vertrouwd, mag je me het altijd laten weten ;-).
qua prijs valt de voeding voor mijn hond ook enorm goed mee, als je het vergelijkt met kvv geven (mijn hond krijgt 600g per dag) en ik haal alles bij kiezebrink.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door