Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Carlijn
#2492684
Hoi, ik (Carlijn) woon in Amstelveen.
Ik lees hier al een tijdje mee, maar met maar één niet zo'n grote hond is het voor mij niet snel handig met een lijntje mee te doen, helaas, maar anders zou hij steeds hetzelfde eten.
maar ik blijf mee lezen  ;)
Gebruikersavatar
Door José S
#2492710
Carlijn schreef: Hoi, ik (Carlijn) woon in Amstelveen.
Ik lees hier al een tijdje mee, maar met maar één niet zo'n grote hond is het voor mij niet snel handig met een lijntje mee te doen, helaas, maar anders zou hij steeds hetzelfde eten.
maar ik blijf mee lezen ;)
Juist daarom is zo'n verzamelgroep zo handig, mensen met een klein hondje kunnen dan evengoed wat afnemen van iemand bij hun in de buurt die wel meedoet met zo'n lijntje.

Ik heb ook vrienden met kleine hondjes die simpelweg niet mee kunnen doen wegens de "achterlijk grote" hoeveelheden.
Voor hun maak ik porties van mijn voorraad, zo kunnen hun evengoed barfen en hoeven ze niet opgescheept te zitten met tientallen kilo's. ;)
Door Breeze
#2492712
José S schreef: Juist daarom is zo'n verzamelgroep zo handig, mensen met een klein hondje kunnen dan evengoed wat afnemen van iemand bij hun in de buurt die wel meedoet met zo'n lijntje.

Ik heb ook vrienden met kleine hondjes die simpelweg niet mee kunnen doen wegens de "achterlijk grote" hoeveelheden.
Voor hun maak ik porties van mijn voorraad, zo kunnen hun evengoed barfen en hoeven ze niet opgescheept te zitten met tientallen kilo's. ;)
En ik heb een veel te kleine vriezer dus kan ook geen grote hoeveelheden kwijt. Met mij mag je altijd delen hoor

Breeze
Door bordie
#2492824
Metaldog schreef: Haha, ik sta er al tussen en ik had nog niet eens gereageerd!!!!
haha ja klopt, je had al eerder gereageerd, toen ik het topic net opende
Door bordie
#2492881
Wicka schreef: Ik heb wel intresse, maar hoe komt het richting NH?
de meeste vriezers in nh zijn vol of overvol... :biggrin2: dus okt of nov zal er geen lijntje komen...
Door perro-4
#2492953
Voor de geintereseerden
ik rijd vrijdag avond 16 november naar utrecht voor runderlip.
ik neem voor clubje aalsmeer en Kizmoo totaal 20 kilo mee.
als jullie evt willen kan ik het tot aan aalsmeer meenemen.
miranda heeft 200 kilo gereserveerd bij nadia.
maar er is niet veel meer ruimte over om te bestellen.
als jullie willen kan ik nog wat meer meenemen tot aan aalsmeer.
maar dan aub zelf checken bij miranda of er nog ruimte tot bestelling over is.
ik heb geen vriezer ruimte meer over heelaas.
maar kan het wel in de koelkast bewaren
en onze 20 kilo is al verdeeld.
groetjes corina
Door perro-4
#2492955
Hoi, ik (Carlijn) woon in Amstelveen.
Ik lees hier al een tijdje mee, maar met maar één niet zo'n grote hond is het voor mij niet snel handig met een lijntje mee te doen, helaas, maar anders zou hij steeds hetzelfde eten.
maar ik blijf mee lezen
Hoi Carlijn,
als je echt wilt gaan barfen dan moeten we maar eens contact opnemen om te zien hoe we dat voor jou voor elkaar krijgen.
aalsmeer amstelveen hoeft niet zover te zijn. En Barf is ZO SUPER LEUK.
En nu komt deze verzamelgroep van pas en dat we weten waar idereen ongeveer woont.
we leggen contact.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door