Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#2490645
De dames hier krijgen al  een poosje chlorella poeder. Afgezien van wat uitscheidng via de ogen merk ik weing  ervan,  na ja, beetje groenere drollen ;D
Diva heeft eig, geen vieze ogen meer, Bindi wel nog.
Hoelang blijven jullie doorgaan  als er  nog vieze ogen zijn, en kan het zijn dat  de werking van de chlorella ook de oorzaak is van het  vake drinken van Bindi?
Die mogelijke link legde in  vanmorgen  ???
Door wijkje
#2490650
In cholerra zitten zouten/mineralen..Dus ik vind het aannemelijk dat het invloed heeft op haar drinkpatroon..Je kunt er achter komen door even te stoppen met chlorella..

Als ik kijk naar mijn eigen honden..Die drinken weinig..Maar als ze keer wat anders krijgen of jatten of op welke manier dan ook waar maar iets zout in zit..
Dan vliegen ze naar drinkbak...
Door Lizzy
#2492208
Chlorella is een zoetwateralg dus nou, eerlijk gezegd geloof ik niet dat een hond daar meer van gaat drinken. Ik zelf ga er niet meer van drinken. En de honden ook niet. Dus nee, ik zie geen link met de verhoogde waterinname. De vuile ogen kunnen er vandaan komen, maar hoeft ook niet. Heb je al oogdruppels geprobeerd?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door