Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#2455589
tja titel zegt t al. wil paar katten ontvlooien, nu werkt frontline niet

zit twijfelen tussen verschillende advantix, advantage, advocate en strongholt..
ahum sommige zijn erg duur, maar goed 1 die niet werkt heb ik ook niet aan, zodoende me vraag :-\
Door wijkje
#2455710
Adventix is niet voor katten..Volgens mij is zelfs dodelijk voor katten..Dat is een reden dat ik het hier niet voor de honden gebruik.
Stronghold is tevens tegen mijten e.d.
Advocate is ook breder middel met anti-worm effect.
Zelf gebruik ik merendeel Advantage tenzij ik ook tegen mijt e.d. wil bestrijden..Ik heb ooit eens aan vriend gegeven die vlooienplaag had en hij heeft het onder controle gekregen. Dus middel lijkt me wel goed.
Door danielle1980
#2455916
ow...maar goed om te weten, want gebruik vaak voor hond en kat zelfde...
straks lag kat anders loodje...

zeker voor grote honden vind ik lastig om te kijken welk vlooienmiddel of toch maar een vlooienband :-\
Door Parelridder
#2457245
Advantage mag voor zowel hond als kat en werkt ook naar mijn ervaring uitstekend! Advantix is gelijk aan Advantage + een anti-teken middel (de werkzame stof van de Scalibor band). Het anti-teken middel is (zoals ieder anti-teken middel, op 1e anti-tekenband voor katten na) levensgevaarlijk voor katten indien ze het binnen krijgen. Maar als jij puur en alleen iets tegen vlooien zoekt voor hond en kat, kun je dus gebruik maken van Advantage pipetjes.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door