Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2405330
Ik bestel altijd kvv van Lotgering voor mijn honden omdat 1 van de 3 een groot drama is met voeding en dit gelukkig wel eet.
Nu hebben ze bij Lotgering ook een handje vol aan barf producten. Alleen.. wie weet of deze de moeite waard zijn?

En als het goed is, afraders of aanraders?
En, runderkraakbeen. Een yes or NO? Zag net dat dit bij mijn krat in zat. (honden zijn stevige knagers)
#2405602
hoi, ik bestel altijd bij een verkooppunt van lotgering en zij heeft eendenekken, eendkarkas en kipkarkas.
de eend is prima! maar ik weet niet of dat officieel van lotgering afkomt of dat zij dat ergens anders vandaan haalt. de kipkarkas is zeker weten lotgering en zag er heel goed en mooi bevleesd uit.
runderkraakbeen krijgt mijn hond ook. Het zal voor sommigen een dikke NO zijn, maar zo heel af en toe vind die van mij het wel heel erg lekker!! En tot nu toe gaat het goed ...
#2407622
ik had laatst voor iemand de runderstrotten meegenomen en die zijn mooi.
lamspens vind ik ook mooi en lekker per stuk verpakt. had nl. laatst van n slager lamspens en dat zat per 6 in een zak...vers..... :puke:
kipkarkas wisselt...
zalmkoppen vind ik zelf iets klein...
#2408418
Ik dacht, ik bestel wat runderstrotten. 600gram elk is mooi gewichtje....
IK KREEG TOCH JOEKELS!!!  :D

Afbeelding
Dat is het gewicht.. van de strot alleen.  :biggrin2:

Afbeelding
Bewijs! Hahahaha.

Heb ook eendennekken bij ze besteld.
Vind het wel mooi dat het netjes verpakt zit. De strotten zitten flink in folie gerold wat ervoor zorgt dat het amper lekt.

Maar.. zo'n strot, kan ik die gewoon geven als 1 maaltijd voor een hond van 50 kilo?
Voor de stafford is het wel een mega hap (22 kilo) En de naakthoond... dat is echt overvoeren! Hahahaha :D

Iemand anders had knoesten bij ze besteld en daar zat echt een flinke laag vlees op!
Ook liet hij mij de mergpijpen en lappen pens zien die een ander had besteld. De mergpijpen zijn echt puur bot en de pens zit inderdaad netjes per stuk verpakt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door