Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door labradorluna
#2403836
Buiten wandelen is momenteel als een lopend buffet. Iedere oranje Bonzo drol is een feestje. Het begon met haar 2e loopsheid ,nu 6 weken geleden.
Van de week liep ze los , rent op een paar vissers af en steekt haar kop in een emmer visvoer. Eer ik er was had ze al flink wat op.
Al een paar keer komt ze in de ochtend vroeg ( 5 uur en een keer 7 uur) , geen tijd voor een knuffel en een slokje water, meteen wil ze naar buiten, trekt je naar het grasveld om vervolgens wel 5 minuten als een razende gras te gaan eten.
Luna spuugt niet, eet gewoon haar eten ( Kvv en beetje Barf) en ik merk verder niets aan haar. Haar ontlasting ziet er normaal uit, behalve even na die visvoer:-)
Ze is lief en vrolijk als altijd.
Is ze nu gewoon Labrador aan het zijn of moet ik me zorgen maken??
Wie kent dit gedrag?
Door 202Spots
#2403887
Met 't gras eten zou ik geen probleem hebben, wanneer ze er niet van gaat kotsen dan eet ze 't waarschijnlijk omdat ze 't gewoon lekker vind?
Geef je ook groentenmix aan d'r?
De Bonzo poep zou ik wel 'n probleem vinden..moeilijk om daar van af te komen.. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door