Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door syiryo
#2399604
Hallo allemaal,
omdat wij nog al es met de camper erop uit gaan, en beperkt zijn in koeling/vriezer wil ik deels vlees/orgaan vacuum mee gaan nemen. Weet iemand hoeveel het voedingswaardeverlies is van orgaan als ik het droog in mn bohman? Ik snap dat het tuurlijk vers beter is, maar als ik het droog en evt laat weken en wat meer geef,, zou dat een optie zijn?
Volgend jaar willen we naar zweden, en daar liggen de supermarkten vaak wat verder uit elkaar,,, en heb je dan nog vaak zo'n winkel met 3 pakken koffie, een brood, en een tube tandpasta.
Door miik
#2400038
Ik ben ervan overtuigd dat het geen kwaad kan om een paar weken iets te voeren wat bv door drogen minder voedingswaarde heeft gekregen. Als je daarvoor en daarna "gewoon" voert. Ik kan me niet voorstellen dat ze op zo'n korte termijn tekorten zouden oplopen.
Ook omdat ze in de natuur langere tijd hetzelfde geven. En ik heb een paar jaar terug een kat verzorgd die maar 1 soort verdroeg en die knapte zienderogen op ! Dus in plaats van slechter te worden. Maar dat is mijn mening he ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door