Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bram
#2396812
Goedemorgen
S
Ik muts nog steeds in mijn hoofd met het menu van mijn 5 mnd oude hond ( ten tijde van de vakantie)
Ik geef thuis tinlo, tammenga en carnivoer af en toe een nekje, ruggetje, eieren, sprotjes en yochurt.

Op vakantie (Texel) heb ik geen vriezer. Ik kan voor 2 dagen meenemen, maar dan zal ik wat anders moeten.
Bij petsplace hebben ze Renske, duck en carnibest.

Kan dit voor 14 dagen, of moet ik op zoek naar nekken en vleugetjes en organen. Moeten de persentages precies in die 14 dagen.
Het liefst ga ik niet elke dag op pad voor voeding.
Door M@rina
#2396869
Welnee, niet gaan lopen zoeken, voor 2 weken niet moeilijk doen, gewoon carnibest geven, is een prima kvv, duck en renske zou ik laten staan. renske is geen kvv, dat is buiten de koelkast houdbaar en dus is er iets mee gedaan om het houdbaar te maken, in het geval van renske is het gestoomd. In Duck zit vrij veel granen.
Van deze 3 is Carnibest de beste zit wel een beetje rijst in geloof ik, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar de merken die je thuis geeft, daar zitten helemaal geen rijst of granen in en is compleet door verschillende diersoorten. aan carnibest worden vitamine en mineralen toegevoegd om het compleet te maken.

Eieren en yoghurt kan je natuurlijk wel geven, en kom je toevallig iets leuks/lekkers tegen in de supermarkt dan kan je het meenemen voor Bram, kom je het niet tegen, nou ja jammer dan. Thuis weer op de gezonde toer  ;)
Door bosnimf1976
#2397047
Net op Texel geweest en ik heb daar bij de pet's place tinlo gehaald. Je kan daar ook om de paar dagen wat halen. mijn hond deed het er goed op.
Door M@rina
#2397099
Kijk!  :yeah: Gewoon zijn vertrouwde tinlo, dat is helemaal prima!
Laatst gewijzigd door M@rina op za 14 jul 2012, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bram
#2397346
Ohhh gelukkig. Daar doet ie het super op.
Probleem opgelost  ;D
ga wel een lekker visje voor hem scooren  ;)
Door bosnimf1976
#2397730
Heb van te voren wel even contact met ze gehad en hadden ze mijn bestelling opzij gelegd maar ze zeiden ook dat ze het op voorraad hebben. Ff bellen weet je het zeker.
Door Suzanne
#2398275
;-)
Als het meezit heb je wel een koelkastje met vriesvak, of ook niet?

Hoe dan ook; je kunt voor meer dagen wel meenemen hoor ;-)  door het strak ingepakt in kranten, in een koelbox te vervoeren en dan ter plaatse in de koelkast te houden.
Geen koelkast? Dan wordt het lastiger ;-)

En voor "die paar dagen" zou ik zelfs met een opgroeiende pup-achtige ;-) niet moeilijk doen. Voor zoveel dagen "compleet" mee als kan, laten dat er 2 -3 zijn, of 4.. de rest "doe maar wat".... dat boeit echt niet. Geen dingen geven die hij niet gewend is, zou ik doen, maar ach.... kip  is haalbaar, en naar ik lees zijn eigen voer ook.
Komt goed joh!

Suzanne
Door Bram
#2399567
Heb met ze gemaild. Ze zorgen dat ze voldoende hebben en kan dan om de dag halen. Hij zal tegen die tijd 2 dagen doen met 1 kilo.

Ohh heb er zo'n zin in. :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door