Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door evds
#239164
Hallo,

Het gaat heel goed met onze pup (Dwan), nu 11 weken. Na de eerste weken wat gerommel in zijn buikje heeft hij nu prima poep (wat interessant he ;D) en eet lekker mee met de twee meiden. Hij krijgt nog geen hele kuikenbouten maar verder mag hij met alles meedoen. Gister heeft hij zelfs een poosje liggen knagen aan een "voorbewerkte" schapenkop. Geen gezicht: zo'n kop is bijna even groot als hijzelf!

Vis is helemaal lekker ook echte rauwe visjes (soort sardientjes) die ik bij de islamiet haal. En vandaag lekkere lappen pens. Wat kan een pup veel op zeg! En dan nog bedelen of mijn oudere honden niet nog iets voor hem willen opgeven! Na die maaltijd was hij bijna 4-kant

Alleen groente vind ie niets en de dopertjes uit de rodi komen er heel weer uit ???

Ik at gister rozijnen en dat vind hij wel lekker (handig snoepjes ;) )

Kortom het gaat goed met dwan en ik ben blij hem na een weekje stoeien met CB toch op rauw(zelf samenstellen) te hebben gezet.
Door Lizzy
#239167
Klinkt allemaal super! Je hebt toch wel foto's gemaakt he, van de pup met schapenkop??!

Over rozijntjes gesproken: Kijk daar wel mee uit zou ik zeggen. Er gaan verhalen rond dat rozijnen giftig zijn voor honden en dat ze er ziek van kunnen worden:

Dit komt van: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=4697

"Druiven en rozijn,met hele kleine mate geven.
Vaak worden rozijnen gezwaveld of met een oplossing van kaliumcarbonaat behandeld.
'n grote hoeveelheid rozijnen kan nierbeschadiging,diaree,kramp en sloomheid veroorzaken".
Door evds
#239587
Oei zit ik mijn pup te vergiftigen met zwafel. Hij heeft er nog maar een stuk op 10 gehad denk ik en ik heb nog niets gemerk(zeker geen sloomheid!!!!!), maar ik zal erop letten, bedankt!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door