Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Emmw.89
#2388668
Aller eerst zou ik mij even voorstellen:

Mijn naam is Ellen en ik en mijn vriend kunnen aan het eind van de maand eindelijk ons beagle puppie ophalen.
Zijn naam word Bruno en we kijken enorm naar zijn komst uit, alleen zijn we nog druk op zoek naar het perfecte
menu voor onze kleine vent!

Naar alle waarschijnlijkheid willen wij beginnn met Carnibest versvoer en het tussendoor wat losse kleine botjes
en eventueel 1keer in de week een eitje geven of wat verse vis. Nou zijn wij 'groentjes' op het gebied van versvlees
omdat we beiden voorheen altijd brokjes gaven aan onze vorige hond.

Als hij wat ouder is willen wij hem elke dag een ander soort vlees geven wat nog wel Carnibest zou zijn.

Mijn vraag aan jullie is of er mensen zijn die ervaring hebben met Carnibest en of jullie nog tips hebben.

Alvast heel erg bedankt!
Door M@rina
#2388689
Welkom en alavst veel plezier met Bruno.

Carnibest is op zich een goede kvv, maar er zijn betere van dezelfde prijsklasse. Carnibest is compleet met 1 diersoort, dit betekent dat ze synthetische vitamine en mineralen toevoegen.

Kvv's waarvan je minimaal 4 á 5 diersoorten moet afwisselen zijn beter. Voorbeelden daarvan zijn Tinlo Barfmenu, Alaska, All animal, Shaweca, Haaksbarf, Carnivoer
Er zijn ook kvv's die 4 diersoorten in 1 maling doen, darf eko, Tammenga, en Versvoer Barfmix zijn daar voorbeelden van.
Hieronder een linkje naar een interessante site om meer te leren over wat er in allerlei kvvmerken verwerkt wordt:
www.voerwijzer.com

Je plannen om naast kvv ook wat andere dingen te gaan voeren zijn helemaal goed, in dit topic kan je daar alles over vinden:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 140.0.html

scucces!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door