Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Kim en Casper
#2352988
Hallo wat vinden jullie van dit menu voor mijn labje?

Maandag: halve runderstrot 250-300 gr paardenhart 80-100 gram een stukje kalfsrib150-200 Gr.
Dinsdag: Eendenekken 400 gr met eendehartjes 75 gram en een of twee levertjes 25-50 gram
Woensdag: tammenga geit KVV 500 gram + 100 gram groentemix
Donderdag: tammenga paard KVV 500 gram + 100 gram mix van haring en eendagskuiken ( zelf gemalen anderes hoefde meneer ze niet... )
Vrijdag: tammenga lam KVV 500 gram + een ei
Zaterdag: zalmmix van kiezebrink 250 Gr. met rundvlees van smuldier 400 gr
Zondag: kiezebrink fazantmix met een stuk lamspens of een mengeling van smuldier kip en pens 400 gram

Regelmatig krijgt meneer in zijn kong gepureerd fruit met yoghurt en iedere dag een klein kopje karnemelk en biofood knoflook bonbons.
Door Lizzy
#2352992
Ja, ziet er leuk en afwisselend uit. Mag ik vragen waarom je bijv. zalmmix geeft en niet bijv. een zalmkop?
Door Kim en Casper
#2352994
Zalmkoppen heb ik geprobeerd net als haring. Meneer vindt vis heerlijk maar alleen gemalen. Vissenkoppen eet hij niet net als hele vissen. Dus de haring hen ik zelf gemalen met mijn blender ging trouwe 's prima en nu eet hij dit wel.

Geef ik niet weinig speler lees?Casper mag best wat meer bot hebben en minder orgaan of spiervlees dan is zijn ontlasting een stuk beter...
Door Lizzy
#2352996
[quote="Kim en Casper"]
Zalmkoppen heb ik geprobeerd net als haring. Meneer vindt vis heerlijk maar alleen gemalen. Vissenkoppen eet hij niet net als hele vissen. Dus de haring hen ik zelf gemalen met mijn blender ging trouwe 's prima en nu eet hij dit wel.

Geef ik niet weinig speler lees?Casper mag best wat meer bot hebben en minder orgaan of spiervlees dan is zijn ontlasting een stuk beter...
[/quote]

Ik ben bang dat ik niet begrijp wat je bedoelt....?
Door Lizzy
#2353021
Ik kan die vraag niet beantwoorden, ik heb geen flets idee wat er in die mixen zit en van welke kwaliteit dat is, of daar voldoende spiervlees in zit en of dat van goede kwaliteit is.... Dat kan ik niet beantwoorden (en niemand niet, dat is een kwestie van de producten vertrouwen op zijn mooie blauwe ogen).
Door Kim en Casper
#2353036
Okedan vertruw ik daar maar op. Bestel zelf de volgende keer geen paarde,ix meer maar ga hiervoor sowieso paardenvlees geven dan zit ik sowieso goed met t spiervlees. De mixen vindt ik makkelijk als ik moet werken. Mijn vriend hoeft t dan alleen maar uit de vriezer te halen en om te kiepen in zijn bak. Hij hoeft dan niks bijelkaar toe zoeken en hij vindt stukken vlees vies dus zorg ik daar maar voor  :D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door