Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#2326554
Kees is inmiddels 15,5 jaar oud. Ik ben 2 weken geleden begonnen met cholodin, ½ tablet per dag (ze weegt 13 kilo). Ik merk helemaal niks ervan...
Mag ik haar een hele tablet per dag gaan geven en kijken of het wat doet?
Of is dat niet de bedoeling?
Door - pien -
#2327340
Niemand?
Is er nog een ander middel wat ik kan proberen?
Ze is oud en wat stijfjes, heeft regelmatig kroketten in d'r oren, staat soms wat voor zich uit te kijken...
Door plant
#2328202
Ik heb het ruim een jaar geloof ik gegeven ....maar zie geen verschil......
Mijn x fox is ook 15,5 jaar oud.
Hij is behoorlijk doof , ziet alles niet meer goed , dement met vlagen.....

eten was de laatste tijd ook een probleem..... nu heeft ie pijnstillers en hij eet weer lekker.

Ik gaf ook een halve tablet , Flip weegt 11-12 kilo.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2328404
Ik geef 1 tablet voor een hondje onder de 10 kg....
Ik denk niet dat het geneest ( volgens mij is er geen geneesmiddel voor dementie )maar wel het proces kan vertragen...
Door - pien -
#2328490
Ze heeft een waas op haar ogen, is behoorlijk doof (en schrikt dan erg van iets) en slaapt veel, ze eet nog wel héél graag...
Het zal idd niks oplossen maar ik hoop dat ze ietsje verbetert of wat opleeft...
Dan zal ik vanaf nu een hele tablet geven en zien of ze wel reageert.
Door Eranthe
#2331260
Hier een hond van bijna 12 met flink wat dementie verschijnselen. Hij weet soms niet hoe hij in de mand moet stappen. Ik mocht niet meer naar het toilet of naar boven lopen, dan miepte hij alles bij elkaar. Ik ben Cholodin in gaan zetten en vind het een stuk beter met hem gaan. Toch heeft hij zo nu en dan wel een off day. Ik geef een halve tablet (hij weegt bijna 6 kilo).
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door