Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2306194
Precies, ik vertrouw ze ook niet meer.

Ik ben zwaar fan van keuringsdienst van waarde. Ze laten
je even zien hoe het met menselijke voedingsmiddelen wordt omgegaan.
Bij mij hebben ze mijn ogen geopend wat dat betreft.
Nu met die filmpjes moeten ze toch ook de ogen van hondenbezitters openen?

Er wordt goud verdiend aan afval. Er wordt zelfs slachtafval uit brazilie geïmporteerd.
Laatst gewijzigd door de redder op za 07 apr 2012, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#2309285
Mijn da verkoopt gelukkig ook carnibest, en is redelijk actief in het promoten daarvan.
Je ziet eigenlijk geen reclame voor brokken, maar voor carnibest wel  :)
Het is ook wat de mensen willen he, de meeste mensen willen toch gewoon brok voeren, en zoals wij huiverig voor brok zijn, zijn zij dat voor vers, een da die vers promoot zullen ze niet snel bezoeken, denk dat het wat dat betreft ook lastig is om een standpunt in te nemen als da...
De mijne weet dat ik barf en liever niet voor elke klapscheet ab ofzo erin prop...en daar gaat ze gelukkig in mee.


Maar ik kan me goed voorstellen dat je voor de klanten die de reguliere behandeling gewend zijn dat anders aanpakt.
Het is zo ingeburgerd dat als je dier wat mankeerd je er iets in moet stoppen...een da die dat niet doet zal denk ik weinig reguliere klanten hebben, en aangezien dat toch het gros is....
#2309324
Dat ben ik wel met je eens Martine . Als mensen naar de h.a gaan verwachten ze ook ( in de meeste gevallen ) dat de h.a iets voorschrijft , en zo zullen ze het van hun d.a ook verwachten ?

Zegt een d.a dan bv nou ,    hiervoor schrijf ik geen A.B kuur voor , dan lijkt het wel alsof ze er geen vertrouwen (meer ) in hebben

Tessa van mij had laatst een gescheurde nagel , nagel verwijderd door Erwin . Erwin zegt dan .... geen A.B hoor , en het is goed gekomen . Goed schoon gehouden etc
Maar als je dan de reacties buiten van andere eigenaren hoort .... Goh heeft ze daar geen kuurtje A.B bij gehad ? Vind je dat niet eng ? etc etc .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door