Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door king sky
#2272751
heeft iemand ervaring met de kvv van degomeat.nl?
is qua prijs wel goed maar weet niet of het echt een goede kvv is.
ze hebben compleet vesies maar ook enkelevoudige
groetjes
Door Parelridder
#2273078
http://www.degomeat.nl/index.php?main_p ... h=44_46_48
Geen ervaring mee, ik zou het zelf niet geven.
De complete 'Degomeat' versie bevat: Degomeat : 45 % pens, 30 % rundvlees (stoofvlees, spiervlees, lipvlees, runderhart & orgaanvlees, 15 % kipvlees en bot, 10 % degomeatvlokken, gepureerde groenten.
Da's érg veel pens, een vage hoeveelheid orgaanvlees (en welke organen dan??) en een vage hoeveelheid bot (en zoals hier geformuleerd lijkt het erg weinig). En in die opsomming 10% 'degomeatvlokken' benoemen alsof we dan allemaal wel weten wat dat is... :biggrin2:
Bij verschillende andere varianten zag ik 60% vleesbot, da's me veel te veel. Orgaanvlees is me te vaag en percentage hiervan is vaak erg laag (5%).
Door Monoxxide
#2273223
Heb deze een tijdje gegeven in combi met andere merken. Nooit last gehad met verschillende merken te voeren tot deze in het maandpakket kwam. 100% zekerheid heb ik niet maar volgens mij is dit de aanleiding geweest voor indy haar oor en huidklachten. Vooral die vlokken stel ik me grote vragen bij, wat zijn dat?
Door eelke
#2273239
Ik denk dat je voor die prijs wel betere kvv's hebt.

Ik bestel wel eens barfspullen bij hun, omdat ze hier in Bergen zitten, daar ben ik wel tevreden over, al kloppen sommige dingen op de etiketten niet helemaal perfect.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2273240
Volgens mij zullen dat zo graan- en groentenvlokken zijn die reguliere kanalen vaak aanraden voor honden bij vleesvoeding.  Bij Zooplus kan je vb ook vlokken kopen als aanvulling bij vlees.  Onzin natuurlijk...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door