Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#2269223
Even een vraagje hierover.
Ik heb nog wat van die kleine mozzarella bolletjes in de koelkast liggen.
Mag ik dit aan de honden geven?
Door miik
#2269229
Volgens mij wel, hier vinden ze het lekker. Zit wel wat zout in, dus ik zou het niet dagelijks geven ;)
Door Parelridder
#2269234
Stukkie kaas van koemelk.. Zal geen kwaad kunnen als ze daar soms eens een bolletje van eten.
Mits met een kerstomaatje, olijfje en een plukje sla :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2269404
Tom vind het ook heerlijk, maar dan wel de echte van buffelmelk de rest vind ie niks :P
Gebruikersavatar
Door Riek
#2269532
Dan ga ik het ze geven.
Ben hier de enige die het lust.
Dus dan is het wat teveel.
Nu niet meer.
Dank voor de reacties.
Door siempie73
#2269712
ik zou het geven op een waldkornbol besmeerd met rode pesto, mozz in plakjes erop, peper erover, plakjes tomaat en verse basilicum erop, bol dicht en tatata een gebakje!!!! Dit is wel zooo lekker!

Oh sorry je vroeg voor de hond. Als ik mozz zie/ lees/ ruik dan denk ik gelijk hieraan... ;)
Door Martine-Tom
#2269732
gehakt bakken met lekker veel kruiden, tomaat in blokjes erbij, dit geheel in een ovenschaal uitstorten mozarella erover en dan afbakken in de oven...jum!
Door Suzanne
#2269916
martine-tom schreef: gehakt bakken met lekker veel kruiden, tomaat in blokjes erbij, dit geheel in een ovenschaal uitstorten mozarella erover en dan afbakken in de oven...jum!
Ik denk 'mik er een pasta bij en eet smakelijk' ;-)

(mens... niet hond)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door koekje
#2269939
Als je de mozzarella gaat verhitten, kan je ook van koe nemen. Eet je het zo, dan voorkeur voor buffelmozzarella. De subtiele smaak en structuur van buffelmozza gaat weg met verhitten en dat is zonde (van zowel smaak als geld).
Voor hond de kaas goed afspoelen en mogelijk even laten 'weken' in gwoon water. Het water dat bij de mozza zit is zout.
Door Suzanne
#2269954
koekje schreef: Als je de mozzarella gaat verhitten, kan je ook van koe nemen. Eet je het zo, dan voorkeur voor buffelmozzarella. De subtiele smaak en structuur van buffelmozza gaat weg met verhitten en dat is zonde (van zowel smaak als geld).
Voor hond de kaas goed afspoelen en mogelijk even laten 'weken' in gwoon water. Het water dat bij de mozza zit is zout.
Oh, nee, dat vind ik niet!
Ik vind buffelmozzerella op de pizza echt veel en veel lekkerder dan die van koe.

Suzanne
Door Martine-Tom
#2270023
Suzanne schreef: Ik denk 'mik er een pasta bij en eet smakelijk' ;-)

(mens... niet hond)

Suzanne
Ik eet kh-beperkt  :biggrin2:
Ik eet het met groente en salade, vroeger deed ik er ook nog rijst bij  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door