Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door *Yvje*
#2240394
Kent iemand de spray van Defendog van Virbac ? Heeft iemand er ervaring mee?
Door tervueren milo
#2244728
Ja vroeger regelmatig gebruikt op mijn tervuerense herders.
Het hielp toen goed tegen vlooien en teken.
Door tt-tjes
#2247299
hannabelgje schreef: Beetje ouderwets....
Mischien wel, maar het werkt wel goed.
Door conleeuw
#2283893
ik heb het gebruikt bij mijn border collie Bess, die had een vlooien allergie, en daardoor een aantal flinke ontstoken plekken op haar huid, niets wilden werken, shampoo, druppels, toen was defend dog nieuw, mijn toenmalige dierenarts heeft mij de eerste spuit kan gratis meegegeven, en een aantal andere producten in de voorgaande tijd ook, alles om te kijken wat nou wel en niet werkten bij zo'n hond als mijn Bess, Defend dog won de race, ik heb haar daarna jaren lang er mee behandeld, en nimmer meer heeft zij een vlooien beet gehad of een allergische reactie, prima spul, honden hebben er wel een hekel aan, de lak waarin de gif zit doet hun slijmvliezen irriteren, dus ze kwijlen en willen niets liever dan gaan rennen en schurken om het troep van hun vacht te krijgen, dus, buiten in de openlucht doen, niet in huis, ik liet haar daarna in huis in haar mand schurken, dan kwam de spul in iedere geval op haar slaapplaats en de tapijt in plaats van op de gras buiten. Ik vondt het prima spul ;)
Door C@rine
#2288146
conleeuw schreef: ik heb het gebruikt bij mijn border collie Bess, die had een vlooien allergie, en daardoor een aantal flinke ontstoken plekken op haar huid, niets wilden werken, shampoo, druppels, toen was defend dog nieuw, mijn toenmalige dierenarts heeft mij de eerste spuit kan gratis meegegeven, en een aantal andere producten in de voorgaande tijd ook, alles om te kijken wat nou wel en niet werkten bij zo'n hond als mijn Bess, Defend dog won de race, ik heb haar daarna jaren lang er mee behandeld, en nimmer meer heeft zij een vlooien beet gehad of een allergische reactie, prima spul, honden hebben er wel een hekel aan, de lak waarin de gif zit doet hun slijmvliezen irriteren, dus ze kwijlen en willen niets liever dan gaan rennen en schurken om het troep van hun vacht te krijgen, dus, buiten in de openlucht doen, niet in huis, ik liet haar daarna in huis in haar mand schurken, dan kwam de spul in iedere geval op haar slaapplaats en de tapijt in plaats van op de gras buiten. Ik vondt het prima spul ;)
Dat een slimme ;)
Door Danny
#2315129
Ja ik heb het vorig jaar gebruikt en vind het goed spul, helpt in elk geval goed. Gebruik het wel buiten!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door