Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Limbabnees
#2216264
Is toch wel een vermelding waard.
Ik heb het Plus Pakket.

Mijn kruising Bordeaux/Boxer was aangereden en de heupkom was op 3 plekken gebroken, ook het Heiligbeen.
Daardoor was de blaas verlamt.
Na veel gesprekken bleek het beter om tot amputatie over te gaan.

Alle kosten gedekt, uitzondering de röntgen foto's 50%.

Er wordt uitgekeerd € 1.295,44

Na langdurige revalidatie, zijn andere achterpoot bleef dus ook verlamd, hebben we alsnog afscheid moeten nemen van Boki :(
Door Martine-Tom
#2216270
Sterkte met het verlies...

En ik ben ook alleen maar te spreken over Petplan, mijn kat zat net 2 dagen in de verzekering (12 jaar oud) toen hij ziek werd, onderzoeken, bloedafname, rontgenfoto's, echo en een opname.
rekening was iets van 800 euro...tot de laatste cent werd alles vergoed.
Wel hebben ze 1 keer de dap gebeld omdat ze het wel heel toevallig vonden, maar hij was voordien echt kerngezond en zonder mokken is alles uitbetaald :)
Door Cindy de Wolf
#2217547
Hier ook alleen maar positieve ervaring met Petplan. Ik heb ze ca 1,5 jaar geleden allemaal verzekerd en afgelopen jaar meer dan >1400 euro kosten gehad aan Jesse (o.a. een brace) en alles is uitbetaald zonder mokken.
Door Parelridder
#2217715
Ik heb behoorlijk wat tegenslag gehad met mijn Flatcoateds op gebied van gezondheid. De verzekering heeft het financiele leed behoorlijk beperkt! En da's een zorg minder..
De kosten voor Indra stegen gedurende haar laatste jaar zeer ver boven het maximaal te vergoeden jaarbedrag, maar zelfs toen scheelde het natuurlijk toch een paar duizend euro!
Petplan doet gewoon als beloofd, zonder geklier en kleine lettertjes. Ik ben zéér over deze verzekering te spreken.
En ik hoop in de toekomst 'voor niks' te betalen: dat mijn toekomstige maatjes gewoon kern gezond zijn en we geen gebruik hoeven te maken van de verzekering. Inmiddels ook een fijne gedachte om middels een onbenutte polis 'mee te betalen' aan het verminderen van andermans zorgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door