Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#2204627
Ik denk dat het ook een beetje met Noa haar leeftijd te maken heeft .... vorig jaar had ze er nl nog geen last van

Maar de laatste maanden is Noa erg anstig /onrustig als ze binnen ligt en ze hoort harde wind /storm . Ze wordt dan onrustig , kan de slaap moeilijk(er) vatten , hijgt veel  etc

Als Noa buiten in de tuin is , of meegaat wandelen en het waait dan is er niets aan de hand

Waar wij wonen daar is het best flink gehorig als het waait , open , weids etc .... Dus veel wind rondom het huis

Nu is mijn vraag , weet iemand een natuurlijk middel om Noa te ondersteunen
Of heeft iemand misschien ervaring met een natuurlijk middel hiervoor ?

Noa is een Engelse Bulldog van ruim 10 jaar oud , en heeft Novacam en Vit B 50 complex voor haar gewrichten /rug en de B 50 voor het zg zwabberen . Verder heeft Noa geen medicatie
#2205483
Ik zit zelf te denken aan DAP. Zelf heb ik hier de verdamper in huis voor Sanne, 13 jaar, die in huis soms ook een beetje van het padje is. Onrustig , piepen en hijgen.
Het is geen wondermiddel, maar ik heb wel het idee dat het wat meer rust geeft. Wellicht geeft het Noa ook wat rust bij de geluiden van wind en strom?

Barfplaats wordt gesponsord door