Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#2181137
Bindi is begin okt. loops geweest, en nu klopt er hier iets niet. Bindi heeft een beetje boedverlies via de vulva , is pieperig, plast vaker als normaal, en afgezien van 1x een ongelukje gaat het is huis verder goed.

Baarmoederontsteking of blaasontsteking??
Ik wil het eigenlijk alle twee niet horen
Duim aub voor haar, ik ga om 9 uur naar de DA , neem Bindi en ook een plasje mee.

Na pas een hond verloren te hebben aan blaaskanker ben ik nu  meer dan ongerust  :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#2181236
Ben terug, geen blaasontsteking  :) en ook geen baarmoederontsteking.  :)

Het bloedverlies komt wel  van de baarmoeder.
Bindi heeft  prikken gekregen, en die moet morgen herhaald worden, en over 1 week nog een keer. Volgende week ook weer een echo, en mochten zich tussentijds veranderingen voordoen, dan meteen weer naar de praktijk
Die prikken is een hormonaal iets om de baarmoeder weer rustig te krijgen.
De DA zou het liefst stereliseren, maar ik wil daar nu nog niet aan. :-\

Is puur utero  een  optie om  dit te starten bij een volgende loopsheid?
Want  wat ze nu allemaal krijgt ben ik ook niet zo happy mee, maar ik wil  helemaal geen risico nemen voor mn meisje. Ben net een hond kwijt. :-\
Door Alba
#2181781
Kan me voorstellen dat je dit heel eng vond, gelukkig geen ernstige dingen. Wel vreemd, dat ze toch nog bloed uit de baarmoeder heeft :-\.
Gebruikersavatar
Door nova
#2181946
vanaalst schreef: hoe kan dat dan dat ze toch bloedverlies heeft?
vervelend allemaal zeg, kan me goed voorstellen hoe je je voelt
Geen idee Ellen,  het komt wel weer goed volgens de DA.  Moet wel heel goed op haar letten , het kán een baarmoederontsteking worden, maar dat is het niet.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2181951
nova schreef: Geen idee Ellen,  het komt wel weer goed volgens de DA.  Moet wel heel goed op haar letten , het kán een baarmoederontsteking worden, maar dat is het niet.
Voor de zekerheid blijven de duimen hier nog even doordraaien. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door