Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door deja
#2170735
Ik ben zelf gestopt met Lotgering te voeren, maar een vriendin van mij doet dat nog wel zij zij vanmiddag ik vind het er helemaal niet zo vet uit zien dat vlees.
Daarop zij ze ik ga een proef doen ze heeft ong. 1 ons in de koekepan geruld net als dat je voor je macaronie doet, ik rul ook altijd maar een ons voor mijzelf.
Ik heb altijd runder gehakt van C 1000 of AH  daar komt meer vet uit als uit de Lotgering, hoe kan dat nou?
Laatst gewijzigd door deja op zo 20 nov 2011, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#2170736
[quote="deja"]
Ik ben zelf gestopt met Lotgering te voeren, maar een vriendin van mij doet dat nog wel zij zij vanmiddag ik vind het er helemaal niet zo vet uit zien dat vlees.
Daarop zij ze ik ga een proef doen ze heeft ong. 1 ons in de koekepan geruld net als dat je voor je macaronie doet, ik rul ook altijd maar een ons voor mijzelf.
Ik heb gehakt van C 1000 of AH  daar komt meer vet uit als uit de Lotgering, hoe kan dat nou?
[/quote]

Is dat echt vet wat eruit komt? Ik vind dat er altijd veel vocht uit gehakt komt.
#2170738
Nou dat is wel degelijk echt vet, ik giet het er altijd af niet in de gootsteen maar in een bakje nou probeer het maar eens het is je reinste vet.
En vet smelt toch als je het verhit.
Laatst gewijzigd door deja op zo 20 nov 2011, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#2170752
Tja, gehakt is net zo'n product wat vet of niet vet kan wezen. Pakje half om, daar kun je nog wel eens van schrikken wat daaruit komt rollen.


Maar goed, de analyse ligt er, wat mensen er mee doen moeten ze zelf weten natuurlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door