Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wenche
#2155889
Op de hondentraining was er iemand die zijn hond een kvv voert, komt in rollen en kost (als ik het goed onthouden heb) 1,- de kilo... In diverse smaken...
Hij haalt dit altijd in Apeldoorn... Welk kvv is dit? Ik zou dit graag naast de rest voeren aan Pip om haar op gewicht te houden (en dan is kvv toch net iets makkeijker bij te voeren)
Door wenche
#2155898
[quote="Lonaa"]
In Apeldoorn of in de buurt van Apeldoorn?
[/quote]

Daar werd ik niet helemaal wijs uit..
Door Lonaa
#2155901
[quote="wenche"]
Daar werd ik niet helemaal wijs uit..

[/quote]

In Beekbergen zit bijv. Via Natura. Maar die hebben geloof ik alleen de "gangbare" kvv's.
Door wenche
#2155903
weet niet... Maar het ging om worsten, (rond) 1,- de kilo, volgens mij ook zelf eventueel andere samenstelling door te geven...
Ik kan alleen de gangbare vinden, maar die voldoen allemaal niet aan deze eisen...
Anders toch maar tot woensdag wachten en het hem vragen...
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2156053
Ik heb volgens mij alle kvv's bekeken (voor mijn website), maar ben nog nooit eentje tegengekomen die zo goedkoop is. Vraag me af of het dan wel om complete varianten gaat. Anders kan die prijs volgens mij niet kloppen.

De goedkoopste die ik ken is kvv van Herby Vers, dat is vanaf 1,20 euro per kg.
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2157186
ik zet ook mijn vraagtekens bij de compleetheid van deze KVV. Voor deze prijs lijkt me dat je daar niet al te veel an kan/mag verwachten. Zelf kan ik via via een hele complete en zelfsamengestelde mix laten draaien voor een redelijke prijs. Als je interesse hebt, mag je me wel een pb doen.  :)
Door Lil
#2158089
Ik zou haast denken dat 1 euro de prijs per 500 gram moet zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door