Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#2145238
Hallo allemaal,

Mijn hond lust heel graag sardientjes, maar van zalmkoppen rilt hij!

Nou zou ik graag wullen weten welke vissoort nog meer goed voor hem is, en het moet natuurlijk betaalbaar zijn...de sardientjes zijn erg duur, vandaar mijn vraag!

groetjes Ellen
en
Hugo(bordeaux dog van 9 maanden)
Door Lonaa
#2145243
Waarom wil hij geen zalmkoppen? Vindt hij ze eng of krijgt hij diarree?

Als hij ze eng vindt kan je het gemalen proberen (o.a. te koop bij Kiezebrink voor 1,56 per kg) of zalmlijf kopen (de graat met staart eraan)
Haring kan ook goed (verse haring dus, als hele vis) of makreel. Somiige honden krijgen van makreel diarree, omdat het zo vet is. Dat is dus even uitproberen.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2145304
Vette vissoorten zijn bijvoorbeeld: zalm, haring, makreel en sardines. Vetpercentages volgens Nutrient Data Laboratory: zalm (wild) 13.42%, zalm gekweekt (7.6%), Haring 9%, Makreel 13.9%. Tonijn is middelmatig in vetgehalte, maar zou ik niet voeren ivm niet duurzaam.
Door Miranda 1
#2145367
Ik heb bij lupa makreel gekocht en bij richards haring en ben over beide zeer tevreden.
Door SjaakBF
#2146360
mirjansen schreef: Ik heb bij lupa makreel gekocht en bij richards haring en ben over beide zeer tevreden.
Die Makreel van Lupa (10 kg neem ik aan) is die losgevroren of een grote homp? Wat weegt zo'n makreel? Ik wilde ze namelijk ook bestellen maar twijfel nog.

Nicole
Door SjaakBF
#2146856
lauraV schreef: 1 grote homp  :)
Dank je :D Daar was ik al bang voor.

Nicole
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door