Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Irish
#2110932
MarijeEnBoomer schreef: daar heb ik dan zeker wel intresse in  :)
Super!
Ik moet dan minimaal 30 pensen bestellen, maar das voor mij een beetje te veel van het goede  :biggrin2:
Ik heb gevraagd of er ook andere interessante (rest)producten zijn wat niet uit varkensvlees bestaat, maar daar heb ik helaas nog geen antwoord op..
Door RonV
#2111876
Hi,

BioQuisine is mijn bedrijf en wij verkopen inderdaad verse biologische lamspensen en alle andere restproducten van lammeren en runderen. Deze worden vers vacuum verpakt en gekoeld verstuurd in Nederland. Het mailtje van Marije heb ik niet gehad helaas  :sorry: maar indien er vragen zijn kun je mij mailen op [email protected] en dan zal ik de vragen beantwoorden. Voor leden van Barfplaats wil ik best iets aan de verzendkosten doen door er de tegenwaarde in lamspensen extra bij de bestelling te doen. Vermeld dan Barf als opmerking onderaan de bestelling. Daarnaast kun je de bestellling ook combineren met andere biologisch vlees. Ik hoor wel als er vragen zijn!
Door ulla
#2113280
Irish schreef: Super!
Ik moet dan minimaal 30 pensen bestellen, maar das voor mij een beetje te veel van het goede  :biggrin2:
Ik heb gevraagd of er ook andere interessante (rest)producten zijn wat niet uit varkensvlees bestaat, maar daar heb ik helaas nog geen antwoord op..
Ik heb ongeveer een uur geleden een mailtje gestuurd, en heb daar nu al antwoord op. ;)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2113374
Klinkt goed dus Hagenezen kunnen in feite zich ook bundelen  ;D Alleen zit mijn vriezer nu nokvol .. dat word een tijdje wachten.. voordat ik mee kan bestellen. ;)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2113421
Aquillo schreef: Klinkt goed dus Hagenezen kunnen in feite zich ook bundelen   ;D Alleen zit mijn vriezer nu nokvol .. dat word een tijdje wachten.. voordat ik mee kan bestellen. ;)
klinkt goed en de Geijsjes woont vlakbij 1 van Boomers favo wandelgebieden dus dat moet ook te regelen zijn!!
Door RonV
#2113726
Hoi, er hoeft niet echt gebundeld te worden want je kunt de pens combineren met bestelling van biologisch vlees voor jezelf (alles wordt vacuum verpakt en gekoeld geleverd). Als je BARF onderaan je bestelling neerzet dan krijg je 3 lamspensen gratis zodat je geen verzendkosten hebt! ;).
Door Irish
#2113908
Bedankt voor de reacties, ook van Bio Cuisine zelf!
Ik denk dat u mijn mailtje bedoelde, dat die helaas niet is aangekomen.

Ik ga u mailen op het emailadres wat u hier noemt voor andere producten en ga een oproepje zetten in de verzamelplaats :)
Waar beetje snuffelen op i-net al niet goed voor is  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Irish op di 20 sep 2011, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door RonV
#2114082
Geachte mevrouw Kruim, Ja, biologische lamslever en nieren hebben zijn zeker beschikbaar. Elke dag vers wat ook geld voor de orgaanproducten van de biologische runderen. Graag de meer verkoop vragen via de email dan kan ik ze uitgebreider beantwoorden.  :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2114777
RonV schreef: Hoi, er hoeft niet echt gebundeld te worden want je kunt de pens combineren met bestelling van biologisch vlees voor jezelf (alles wordt vacuum verpakt en gekoeld geleverd). Als je BARF onderaan je bestelling neerzet dan krijg je 3 lamspensen gratis zodat je geen verzendkosten hebt! ;).
Geldt dat ook voor belgjes?  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door