Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bordie
#2080913
ik heb de rekenhulp gebruikt en kom aan 2800 gr vleesbot, 840gr groente, 840 gr orgaan, 1120gr spiervlees
geven jullie allemaal groente of hoeft t niet persee??
en welke groente geven jullie dan??
Door Lida. S
#2080973
Eén van mijn honden wil absoluut geen groente, een andere eet mijn moestuin leeg, het maakt haar niet uit. Uien, bonen, sla, radijs, andijvie,  (zuur)kool, broccoli, wortelen, bieten, (rauwe) aardappelen, pruimen, appels, aardbeien, ze lust werkelijk alles. De anderen zijn wat kieskeuriger, maar lusten, met mate, de meeste groenten ook wel, maar hun geef ik niet teveel want anders laten ze het toch staan. Ik merk geen verschil qua gezondheid, vacht of wat dan ook tussen de honden, maar het lijkt mij  toch beter als ze regelmatig wat groenten krijgen, maar als ze iets niet lusten ga ik echt geen moeite doen om het toch naar binnen te krijgen. Er staat hier ergens op barfplaats een hele lijst met groente die ze mogen hebben (en welke niet of met mate). Als je even zoekt kom je het wel tegen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door