Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Staftime
#2069653
Ik heb een doos Darf eko Wild in de vriezer staan, en deze is inmiddels bijna leeg.
Nu valt mij bij Julia heel erg op dat haar vacht veel zachter aanvoelt, en dat ze lekkerder ruikt en meer glanst.
Ik heb het idee dat het komt doordat ze nu voornamelijk wild krijgt (wel aangevuld met andere zaken).

Over een paar dagen ga ik weer over op de normale Darf Eko, aangezien de vriezer daar vol mee staat.
Ik ben benieuwd of ik weer verschil ga opmerken.
Ik ga het sowieso nog eens uitproberen door weer 1 of 2 dozen wild te bestellen bij de volgende bestelling.

Zijn er meer mensen die de wildversie van Darf hebben geprobeerd en waarbij de honden er beter van gingen uitzien en ruiken?
Door Parelridder
#2069724
'k Heb wel Darf Wild gegeven en geen verschil gezien. Maar we doen hier maximaal 3 dagen met een doos, dus met de in totaal 6 dozen die we hadden, tussentijd ook andere voeding gehad, kon er natuurlijk ook geen verschil ontstaan. Ze hebben er wel enorm van gesmuld, 't was een leuke afwisseling dus :)
Ik denk overigens niet dat je de wild versie nu nog kunt bestellen, want het is een (jacht)seizoensproduct, maar dan volgende winter vast wel weer.
Door Monoxxide
#2069894
Wild versie is weer even beperkt verkrijgbaar.
Heb het hier ook een paar weken gegeven en zag niet echt een verschil.
Ze krijgen hier ook wel doils en ook regelmatig barf met verschillende diersoorten, misschien valt het daarom niet op.
Las dat er in de wild versie wel veel dingen zaten die niet in de gewone versie zit aangaande omega enzo.
Laatst gewijzigd door Monoxxide op di 26 jul 2011, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janie2
#2118642
Zit/kan er in de darf wild ook kogeltjes zitten?

Of een ander "wild" zonder kogels?
Daar wild niet biologisch kan zijn hoef ik niet persé van darf wild.
Door Parelridder
#2118665
Ja in wild kun je kogeltjes aan treffen. En wild kan idd nooit 'biologisch' zijn, want we weten niets over de achtergrond, aangezien het in het wild leefde. Voor mij is dat biologisch genoeg.. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door