Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lianneke
#2053921
Vandaag nieuwe pensen gehaald. Normaal zijn ze netjes uitgeschut maar deze keer hadden ze haast denk ik want er zat nog aardig wat maaginhoud in. Verteerd gras, altans dat vermoed ik. Bruine drap met sprietjes. Wat zouden jullie doen? Ik heb het zo goed als het ging eruit geschut, of zouden jullie het laten zitten?

Lianne
Door lianneke
#2054040
Misschien heeeeeeeeel stom gedacht  maar ik heb het er uit geschut omdat het me deed denken aan koeienpoep want na de maag gaat het toch naar de darmen en dan komt het eruit als........poep. ??? ??? ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2054069
Ik schud ze leeg. Veel koeien vreten naast gras en hooi er ook een partij brokken bij en zo denderend zijn die niet dat ze als extraatje voor mijn honden mogen dienen. Daarbij zitten er nog wel eens wat vreemde voorwerpen in (stukken prikkeldraad, plastic enz.) die ik ook niet in de voerbakken wil terugzien.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2054070
lianneke schreef: Misschien heeeeeeeeel stom gedacht  maar ik heb het er uit geschut omdat het me deed denken aan koeienpoep want na de maag gaat het toch naar de darmen en dan komt het eruit als........poep. ??? ??? ???
Dat noemen we dan in navolging van een kvv-fabrikant die dit in zakjes stopte en verkocht..."ongeboren mest".  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#2054385
Angelique schreef: Dat noemen we dan in navolging van een kvv-fabrikant die dit in zakjes stopte en verkocht..."ongeboren mest".  :biggrin2:
;D ;D ;D, gat in de markt gevonden ..
Door lianneke
#2054602
Oke, bedankt voor jullie reacties, ik ga dan in het vervolg de gewone boerderijkoeien ,die overigens niet uit de bioindustrie zeg maar, komen, uitschudden en de biopensen van o.a. schotse hooglanders geef ik zo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door