Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#2051355
Oooh mevrouw, wat een mooie kléueuren!
Ja, mooi hè  :P
Ja echt mooi, 't zijn zeker allemaal jonkies ?
Uh, nou nee, niet echt, de jongste is drie en de oudste is op weg naar de negen.
NOu, dan zijn ze wel héél mooi op kleur gebleven!
:biggrin2: :biggrin2:
Door TMG1961
#2051495
pike schreef: Oooh mevrouw, wat een mooie kléueuren!
Ja, mooi hè  :P
Ja echt mooi, 't zijn zeker allemaal jonkies ?
Uh, nou nee, niet echt, de jongste is drie en de oudste is op weg naar de negen.
NOu, dan zijn ze wel héél mooi op kleur gebleven!
:biggrin2: :biggrin2:
;D ;D ;D
Door Marchje
#2051664
;D

Ik heb hier een blue merle BC lopen en sprak laatst met iemand: "Wel een mooie hond, die grijze! Ze is zeker al behoorlijk oud?" Uuh nou nee, ze is pas twee jaar  :biggrin2:

En ik heb een BC x schotse herder, driekleur. Als mensen dan horen dat ik een kruising en een stamboom heb, dan denken ze altijd dat mijn kruising de stamboom is want immers: een border collie is toch zwart-wit of driekleur?  ;D
Door TMG1961
#2051798
Pixie is een Mechelse Herder maar ik krijg toch zeer regelmatig de vraag wat voor een ras het is. Als ik dan zeg Mechelse Herder dan staan de meesten toch dom te kijken want die horen toch echt gevaarlijk te zijn en niet zo lief, knuffelig en relaxed.
Door Marielle1988
#2051910
TMG1961 schreef: Pixie is een Mechelse Herder maar ik krijg toch zeer regelmatig de vraag wat voor een ras het is. Als ik dan zeg Mechelse Herder dan staan de meesten toch dom te kijken want die horen toch echt gevaarlijk te zijn en niet zo lief, knuffelig en relaxed.
Hahah heel herkenbaar ;) Krijg bij Senna precies dezelfde reacties. Of mensen die al 100 meter van te voren voor je aan de kant gaan, want ooohhw er komt een mechelaar aan...
#2051927
Ik hoorde vandaag toch zo iets moois.
Ik liep met de hond in het bos en kwam iemand anders met een jonge hond tegen dus konden ze even lekker spelen.
Totdat er iemand aan kwam gelopen met een dalmatier toen werdt de andere hond direct aangelijnd en tussen de benen genomen.
Ik werdt voor gek verklaard dat ik de mijne los liet en naar de andere hond toe liet gaan.
Want honden met wit zijn harstikke gevaarlijk als ze 1 keer hebben gevochten dan blijven ze vechten en andere honden aanvallen.
En hoe meer wit hoe gevaarlijker ze zijn.
Vervolgens ging het dus harstikke goed met die dalmaat maar volgend die man speelde ik met het leven van mijn hond door hem in de buurt te laten van honden met wit.

Mischien wordt ik gek maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord. (en de eenige keer dat biggy is gegrepen was door een zwarte hond)
Door Martine-Tom
#2051988
Hee die is nieuw voor mij, wit is gevaarlijk ???
Tom heeft een witte borst en een wit pootje...is hij nu ook gevaarlijk ???
Door TMG1961
#2052000
Marielle1988 schreef: Of mensen die al 100 meter van te voren voor je aan de kant gaan, want ooohhw er komt een mechelaar aan...
Ja, heb ik ook al honderden keren gehad..tis ook een killer hoor die Pixie, ze knuffelt je zonder problemen met 1 pootje helemaal rip  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2052039
beesteboelmona schreef: Ik hoorde vandaag toch zo iets moois.
Ik liep met de hond in het bos en kwam iemand anders met een jonge hond tegen dus konden ze even lekker spelen.
Totdat er iemand aan kwam gelopen met een dalmatier toen werdt de andere hond direct aangelijnd en tussen de benen genomen.
Ik werdt voor gek verklaard dat ik de mijne los liet en naar de andere hond toe liet gaan.
Want honden met wit zijn harstikke gevaarlijk als ze 1 keer hebben gevochten dan blijven ze vechten en andere honden aanvallen.
En hoe meer wit hoe gevaarlijker ze zijn.
Vervolgens ging het dus harstikke goed met die dalmaat maar volgend die man speelde ik met het leven van mijn hond door hem in de buurt te laten van honden met wit.

Mischien wordt ik gek maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord. (en de eenige keer dat biggy is gegrepen was door een zwarte hond)
martine-tom schreef: Hee die is nieuw voor mij, wit is gevaarlijk ???
Tom heeft een witte borst en een wit pootje...is hij nu ook gevaarlijk ???

Dan heb ik helemaal een moord machine in huis!
Hij heeft zelfs mooie witte tanden.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2052051
[quote="beesteboelmona"]
Ojee jullie komen de 17de toch niet he.  :sofa:
[/quote]

Nee, hoor... ;D ;D ;D kom maar weer achter de bank vandaan!  :D

O, en dan eet ie ook nog een rauw...phfiewww...nu wordt het helemaal gevaarlijk... :P
Gebruikersavatar
Door pike
#2052142
[quote="beesteboelmona"]
Ik hoorde vandaag toch zo iets moois.
Ik liep met de hond in het bos en kwam iemand anders met een jonge hond tegen dus konden ze even lekker spelen.
Totdat er iemand aan kwam gelopen met een dalmatier toen werdt de andere hond direct aangelijnd en tussen de benen genomen.
Ik werdt voor gek verklaard dat ik de mijne los liet en naar de andere hond toe liet gaan.
Want honden met wit zijn harstikke gevaarlijk als ze 1 keer hebben gevochten dan blijven ze vechten en andere honden aanvallen.
En hoe meer wit hoe gevaarlijker ze zijn.
Vervolgens ging het dus harstikke goed met die dalmaat maar volgend die man speelde ik met het leven van mijn hond door hem in de buurt te laten van honden met wit.

Mischien wordt ik gek maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord. (en de eenige keer dat biggy is gegrepen was door een zwarte hond)

[/quote]

Mijn hemel hoe verzinnen ze het :-X Zou die man zich ook uit de voeten maken voor een maltezer??

Ik heb overigens teckels, schnauzers, Ieren en een vizsla, gelukkig allemaal zonder wit :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door