Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lonaa
#2048070
Al een dag of wat heeft Sally snotjes in haar rechteroog, in de ooghoek.

Nou hebben ze dat wel eens vaker, maar iedere keer rechts, en het lijkt een beetje groenig. Terwijl dat normaal wat wit/geel/bruin is.
Als ik het snotje weghaal, zit er met een uur weer wat.

Verder niks aan het oog te zien, niet dik, niet rood, niet knijpen. Oogleden zien er normaal uit, oog zelf ziet er normaal uit, onder de oogleden ziet het er normaal uit.

Dus, wat is het? En kan ik daar met afgekookt water wat mee? Schoonmaken ofzo? Of iets anders?
Door Alba
#2048193
Lizzy schreef: Ik gebruik Similasan nr 2 van de drogist.
Ik ook. Alba heeft soms een wat vies oogje, vaak na een show (vieze hallen) of als we ergens hebben gewandeld waar ze niet zo vaak komt. Ook als we haar een haarspeldje in gehad hebben waardoor haar ogen niet beschermd worden door het haar heeft ze eerder 'last'. Similasan werkt heel erg goed (ook voor jezelf).
Door Lonaa
#2048313
Alba schreef: Ik ook. Alba heeft soms een wat vies oogje, vaak na een show (vieze hallen) of als we ergens hebben gewandeld waar ze niet zo vaak komt. Ook als we haar een haarspeldje in gehad hebben waardoor haar ogen niet beschermd worden door het haar heeft ze eerder 'last'. Similasan werkt heel erg goed (ook voor jezelf).
Dan ga ik daar morgen naar op zoek.

Waar kan ik dat, in reguliere winkels, krijgen?
Kruidvat oid?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door