Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#2045152
Nu natuurlijk net op een moment dat het helemaal niet uitkomt, zal je altijd zien.

Sien is boos en grommerig en ook en vooral tegen Ot en jaagt zus Ot op als een konijn.
Ik denk niet dat ze doodziek is. Ze heeft als ontbijt 2 kuikens gegeten, ook niet van Ot die niet wilde of durfde te eten. Er heeft vandaag nog niemand gescheten, Ot heeft al wel een plasje gedaan.
Het is hier veel warmer dan het in mijn huis is.
Maar toch zit het mij niet lekker. Morgen wordt het helemaal warm en ben ik de hele dag verplicht weg.
Siens neus en oren voelen erg warm aan, warmer dan van Ot. Sien heeft wel een dikkere vacht met meer ondervacht en sowieso meer spek.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2045225
Ik heb een vrij natte en donkere drol gevonden in de kattenbak. Ik gok erop dat tie van Sien is, want die heeft gisteren lever en spiervlees (rund of skippy) gegeten. Ze leek me al niet verstopt, want dan at ze geen 2 kuikens. Toch  is ze niet helemaal lekker. En ik als zacht baarmoederlijk ei word daar heel zenuwachtig van.
Door Mevroi Kruim
#2045244
Vertrouw je moederlijke ei-instincten maar, die hebben het meestal wel goed.
Kun je nog naar de da met haar? Of eventueel morgen (deels) thuisblijven?

Beterschap voor Sientje  :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#2045267
Ik heb geen geschikte thermometer voor Sien en als ik die wel had, ga ik die niet gebruiken. Naar de ehbo gaan is niet mijn hobby.
We gaan vandaag niet naar de dokter en morgen kan niet (zus moet trouwen). Op dit moment is ze daar niet ziek genoeg voor en geeft dat alleen maar meer stress.
Op dit moment denk ik nog steeds dat het een combinatie van teveel stress de afgelopen weken (ik heb tentamens gehad, daarna een dag weg om te netwerken, poetsvrouw nam kind mee, KB-levering, vriendin probeerde te blijven slapen terwijl ik had gzegd dat dat niet kon, 1 van de afhalers nam zondag hond mee en die zat in de gang en dag erna 2 uur rijden en nu hier bij meneer) en nu ineens veel meer warmte is.
Ze eet en kakt en plast. Ze is alleen gewoon niet helemaal lekker.

Morgen zal ik proberen tussendoor even naar hier te komen.
Door flin
#2045294
stress lijkt me heel waarschijnlijk,

veel lekkere hapjes geven en pappen en nathouden

gefeliciteerd met zus die moet trouwen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#2045449
Ze moet het van zichzelf, maar toch, ik zie de noodzaak er niet van in.

We zijn net bij de dierenwinkel geweest en hebben een grote pot catnip en lekkere gedroogde repen en plakken kipspiervlees gehaald. Ze hebben beiden net een reepje gehad. Haarbalpasta heb ik niet meegenomen (ze hadden geen gimpet).
Sien had net een vies gat, dus ik denk dat ze diarree heeft. Dan is haarbalpasta niet nodig. Ze heeft wel een erg roze neus.
Door Limpy
#2045458
Ach arme sientje, dr opgespaarde bommetje v/d afgelopen weken is ontploft (en arme ot die dr grote zus op dr dak krijgt)
Kan me er ook wel iets bij voorstellen dat het opbouwt en alle stress zich zo ontlaad.
Sterkte met je dame(s)
Zal je geen plezier toewensen voor morgen daar ik weet hoeveel zin je er in hebt, mijn moeder zou nu vragen: heb je je kisten wel goed gepoetst?
Gebruikersavatar
Door koekje
#2045475
Nu je het zegt, ik ben mn pot leervet vergeten. Morgen gaan na de toestanden in het gemeentehuis de kisten uit (als dat nog lukt, ik heb nu al een maat groter van het vocht) en acuut de nieuwe slippers aan.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door