Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2030543
Ik heb een afspraak gemaakt met een osteopaat voor Fjurdy. Misschien dat het wat helpt voor zijn stijvigheid door zijn arthrose.

Het fijne is dat ze lekker thuis komt en dan ook nog op zaterdag. Het zal mij benieuwen of her iets doet
Door tt-tjes
#2031513
Waar heeft Beau artrose?
Ik ben ook blij dat ze aan huis komt, maar dat komt omdat ze geen praktijk aan huis heeft.
Ze zit maar 18 km hier vandaan, dus qua reiskosten valt het ook wel mee.
Het fijne is dat ze op zaterdag of 's avonds ook komt, dan hoef ik er geen vrij voor te nemen.
Gebruikersavatar
Door essie74
#2034070
tt-tjes schreef: Waar heeft Beau artrose?
Ik ben ook blij dat ze aan huis komt, maar dat komt omdat ze geen praktijk aan huis heeft.
Ze zit maar 18 km hier vandaan, dus qua reiskosten valt het ook wel mee.
Het fijne is dat ze op zaterdag of 's avonds ook komt, dan hoef ik er geen vrij voor te nemen.
brutale vraag, maar waar woont deze dame? en als je het al wil prijs geven zou je mij dat dan per PB willen sturen?
Alvast bedankt,

Esther
Door tt-tjes
#2038237
Helaas, de afspraak is zojuist afgebeld. Ze had een ongelukje gehad en had zo'n hoofdpijn dat ze zich niet kon concentreren. Even kijken dus wanneer het wel kan.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 18 jun 2011, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door