Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#2029284
Ik was laatst bij Erwin met Beau en had toen Dorethea Beau heeft een titerbepaling gehad, hoefde niet geend alleen weil, maar heb het ook even over zij lekkende flip gehad.
Zij gaf aan Hibiscrub ik heb al zoveel geprobeerd niets hielp, ik heb dus als laatste poging Hibiscrub gehaald, wie heeft daar ervaring mee en hoe ga je te werk.
Ik lees dat het gebruiks klaar is moet ik het inspuiten onverdund, en naspoelen of niet??
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2029395
Ik los altijd een beetje op in lauwwarm water, spuit dat met een spuitje op de plaats van bestemming en soppen maar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2029414
*Dorothea* schreef: Ik los altijd een beetje op in lauwwarm water, spuit dat met een spuitje op de plaats van bestemming en soppen maar.
Kinkt fris :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2029419
Angelique schreef: Kinkt fris :biggrin2:
eh ja, ik kan niet helemaal omschrijven waar je het in moet spuiten  :-X
ik demonstreer het wel eens en daarna zeggen mensen dat ze dat zeker thuis niet gaan doen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2029432
*Dorothea* schreef: eh ja, ik kan niet helemaal omschrijven waar je het in moet spuiten  :-X
ik demonstreer het wel eens en daarna zeggen mensen dat ze dat zeker thuis niet gaan doen  :biggrin2:
Hahahaha...ik heb beeld :biggrin2:
Door tt-tjes
#2029491
*Dorothea* schreef: eh ja, ik kan niet helemaal omschrijven waar je het in moet spuiten  :-X
Nou, gewoon in het plasgaatje van zijn flip ;D Dat daarna dicht houden en dan spoel je zijn flippemans. Goed naspoelen met schoon water en klaar is klara ;D ;D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2029552
tt-tjes schreef: Nou, gewoon in het plasgaatje van zijn flip ;D Dat daarna dicht houden en dan spoel je zijn flippemans. Goed naspoelen met schoon water en klaar is klara ;D ;D
Ja zo moet het!  :biggrin2:
Door Molllie
#2029620
Bekend probleem hier, ik spoel het nu af en toe met kammille aftreksel, ben benieuwd of hibiscrub werkt
Door deja
#2029689
Bedankt allemaal voor de antwoorden, heb vanmorgen hem behandeld jullie horen het resultaat.
Hoop nu eens op verbetering, alle muren zitten onder.
Door deja
#2030116
Hoe vaak moet ik dat doen 2 x per dag of 1 x of om de dag kan iemand mij daarop antwoorden.
Door deja
#2030489
Ik wil niet te vroeg juigen maar hij heeft haast niet meer gedruppeld en vanmorgen zag ik helemaal niets meer, dus zou het zo vlug kunnen werken.
Door deja
#2030494
Nou dit zou ik toch geweldig vinden na 3 jaar sukkelen heb het hele circus van homeopatische middelen gehad al zoveel geprobeerd niets hielp, alles zit onder de spetters maar wat ik al zei ik hoop nog niet te vroeg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door