Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2028803
Ik Bentie bij Nico Dijkshoorn laten rontgenen en Tika twijfel ik tussen Best of Nico Dijkshoorn. In Best kan ik gelijk de ogen laten doen en daarna rontgenen, dus dan weet ik alles in 1 dag. Sleeuwijk is ook een optie.

Over twee maanden krijgt Tika haar eerste oogonderzoek en daarna wordt ze getest op haar heupen en ellebogen.

Wat is beter, vraag ik me af:

röntgenen: wat is beter de echte foto's of digitaal

Met oude foto's kunnen ze nog tekenen met pen op de foto en digitaal kan dat niet. Heeft ook met de norbergwaarde te maken.

Wat zijn de beste klinieken in nederland.

Ik ben zelf positief over nico dijkshoorn, ben daar met bentie geweest, hd a en ed 0-0. Maar ik hoor ook goede verhalen over sleeuwijk.

Tika is bijna 9 maanden, dus het duurt nog wel eventjes.

Bentie had norgbergwaarde 35, als ik bijv. een half jaar had gewacht, want ik heb haar laten röntgenen met 1 jaar en 1 maand, was de norgbergwaarde dan hoger geweest.

Maar de foto's en ct-scan van mijn polsen zijn allemaal digitaal en de artsen kunnen die ook super goed aflezen. Maar er is duidelijk te zien dat ik vette artrose in mijn polsen heb zitten. Vandaar dat de linkerpols bij mij gedeeltelijk is vastgezet en de rechterpols is bijna vastgegroeid. Maar ik probeer er zo veel mogelijk mee te doen. Hoe meer het vastgroeit, hoe minder het pijn gaat doen.
Door henneke
#2028804
Julia2005 schreef: Ik Bentie bij Nico Dijkshoorn laten rontgenen en Tika twijfel ik tussen Best of Nico Dijkshoorn. In Best kan ik gelijk de ogen laten doen en daarna rontgenen, dus dan weet ik alles in 1 dag. Sleeuwijk is ook een optie.

Over twee maanden krijgt Tika haar eerste oogonderzoek en daarna wordt ze getest op haar heupen en ellebogen.

Wat is beter, vraag ik me af:

röntgenen: wat is beter de echte foto's of digitaal

Met oude foto's kunnen ze nog tekenen met pen op de foto en digitaal kan dat niet. Heeft ook met de norbergwaarde te maken.

Wat zijn de beste klinieken in nederland.

Ik ben zelf positief over nico dijkshoorn, ben daar met bentie geweest, hd a en ed 0-0. Maar ik hoor ook goede verhalen over sleeuwijk.

Tika is bijna 9 maanden, dus het duurt nog wel eventjes.

Bentie had norgbergwaarde 35, als ik bijv. een half jaar had gewacht, want ik heb haar laten röntgenen met 1 jaar en 1 maand, was de norgbergwaarde dan hoger geweest.

Maar de foto's en ct-scan van mijn polsen zijn allemaal digitaal en de artsen kunnen die ook super goed aflezen. Maar er is duidelijk te zien dat ik vette artrose in mijn polsen heb zitten. Vandaar dat de linkerpols bij mij gedeeltelijk is vastgezet en de rechterpols is bijna vastgegroeid. Maar ik probeer er zo veel mogelijk mee te doen. Hoe meer het vastgroeit, hoe minder het pijn gaat doen.
waar je naar toe moet kan ik je niet vertellen , maar een digitale foto kunnen ze toch gewoon uitprinten en er dan op tekenen lijkt me ?
Door Lizzy
#2028807
Julia2005 schreef: Ik Bentie bij Nico Dijkshoorn laten rontgenen en Tika twijfel ik tussen Best of Nico Dijkshoorn. In Best kan ik gelijk de ogen laten doen en daarna rontgenen, dus dan weet ik alles in 1 dag. Sleeuwijk is ook een optie.

Over twee maanden krijgt Tika haar eerste oogonderzoek en daarna wordt ze getest op haar heupen en ellebogen.

Wat is beter, vraag ik me af:

röntgenen: wat is beter de echte foto's of digitaal

Met oude foto's kunnen ze nog tekenen met pen op de foto en digitaal kan dat niet. Heeft ook met de norbergwaarde te maken.
Ik ben in Eersel geweest, bij Maarten Kappen. Daar maken ze digitale foto's en hebben ze op hun programma een teken-device zitten waarmee ze direct de graden van de hoeken uit kunnen rekenen. Dus je krijgt direct te horen wat waarschijnlijk de NBW zal zijn.
Wat zijn de beste klinieken in nederland.
Bestaan die?
Ik ben zelf positief over nico dijkshoorn, ben daar met bentie geweest, hd a en ed 0-0. Maar ik hoor ook goede verhalen over sleeuwijk.
De uitslag van het HD onderzoek zegt natuurlijk niet zoveel over de kwaliteit van de DA in kwestie. Maar als je Nico een fijne vent vindt, ga je toch daar heen?
Tika is bijna 9 maanden, dus het duurt nog wel eventjes.

Bentie had norgbergwaarde 35, als ik bijv. een half jaar had gewacht, want ik heb haar laten röntgenen met 1 jaar en 1 maand, was de norgbergwaarde dan hoger geweest.
Nee. Als je het mij vraagt niet. 
Maar de foto's en ct-scan van mijn polsen zijn allemaal digitaal en de artsen kunnen die ook super goed aflezen. Maar er is duidelijk te zien dat ik vette artrose in mijn polsen heb zitten. Vandaar dat de linkerpols bij mij gedeeltelijk is vastgezet en de rechterpols is bijna vastgegroeid. Maar ik probeer er zo veel mogelijk mee te doen. Hoe meer het vastgroeit, hoe minder het pijn gaat doen.
Ik vind digitale foto's ook veel scherper en beter af te lezen.
Door yvette_van_alert
#2028810
Bij Daan Kranendonk  in Putten die maakt vele rontgenfoto's per dag en kan ze ook goed beoordelen. Hij doet veel aan- en verkoopkeurigen van sporthonden en politiehonden. dat zijnd e foto's die ik het meest nodig heb en die worden daar als het enigzins kan zonder narcose gemaakt dat vind ik erg prettig. Omdat ik mijn honden op deze houding en het trekken en indraaien train. Dan is narcose meestal onnodig.
#2028823
Nico Dijkshoorn ellebogen en heupen 325 euro ouderwets
Sleeuwijk ellebogen en heupen 295 euro digitaal
Best ellebogen en heupen 180 euro digitaal
Maarten Kappen ellebogen en heupen 310 euro

Nico Dijkshoorn zelf krijg je niet. Hij heeft een dierenarts aangenomen, die de hele dag röntgent. Met Bentie ben ik 4 jaar geleden ongeveer geweest.
Dus kan nu best wel weer een ander krijgen. Het is de naam, dat ze zo draaien dat het beter uitkomt.

Het is zo'n prijsverschil tussen bijv. Best en Dijkshoorn, als het nu wat dichter bij elkaar lag. Toen ik met Bentie ging was het rond de 250 euro.

Ik kijk er dan zo naar bijv. Best, als ik daarvoor kies, kan ik een extra cursus volgen. Is ook super leuk.

Met welke leeftijd laten jullie röntgenen. Precies 1 jaar of bijv. later.
Laatst gewijzigd door ilovegoldenretrievers op ma 06 jun 2011, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sietie
#2029055
Julia2005 schreef: Nico Dijkshoorn ellebogen en heupen 325 euro ouderwets
Sleeuwijk ellebogen en heupen 295 euro digitaal
Best ellebogen en heupen 180 euro digitaal
Maarten Kappen ellebogen en heupen 310 euro

Nico Dijkshoorn zelf krijg je niet. Hij heeft een dierenarts aangenomen, die de hele dag röntgent. Met Bentie ben ik 4 jaar geleden ongeveer geweest.
Dus kan nu best wel weer een ander krijgen. Het is de naam, dat ze zo draaien dat het beter uitkomt.

Het is zo'n prijsverschil tussen bijv. Best en Dijkshoorn, als het nu wat dichter bij elkaar lag. Toen ik met Bentie ging was het rond de 250 euro.

Ik kijk er dan zo naar bijv. Best, als ik daarvoor kies, kan ik een extra cursus volgen. Is ook super leuk.

Met welke leeftijd laten jullie röntgenen. Precies 1 jaar of bijv. later.
Sinds wanneer doet hij het dan niet zelf meer? Tot nu toe heeft hij het altijd zelf gedaan dit jaar ook nog (ben dr in april nog geweest), ik vraag wel om hem zelf op maandag heeft hij altijd zelf spreekuur
Laatst gewijzigd door Sietie op ma 06 jun 2011, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door