Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2026107
In principe hoef je het niet eerst in te vriezen.. Mocht de haas besmet zijn met blaaswormcystes dan helpt het invriezen ook niet. die overleven de vriezer en kunnen dan tot ontwikkeling komen in de hond. Beter is de haas te controleren op de organen, of er sprake is van een blaasworm infectie.
Ik heb het zelf nog maar 1 x meegemaakt bij een haas. Maar het schijnt wel vaker voor te komen.
#2026305
Aquillo schreef: In principe hoef je het niet eerst in te vriezen.. Mocht de haas besmet zijn met blaaswormcystes dan helpt het invriezen ook niet. die overleven de vriezer en kunnen dan tot ontwikkeling komen in de hond. Beter is de haas te controleren op de organen, of er sprake is van een blaasworm infectie.
Ik heb het zelf nog maar 1 x meegemaakt bij een haas. Maar het schijnt wel vaker voor te komen.
Ik vraag me af wat je bron is voor wat je hier schrijft. Want bij mijn weten wordt blaasworm zeker wel gedood in de vriezer bij 3 weken op minus 18 en korter op minus 21.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door