Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2013690
Mijn jongste hond van 4 jaar heeft pilletjes tegen de passieve incontinentie, die helpen niet, in rust ligt er urine op haar plaats. Urine check levert blaasontsteking op. Deze is nu over met behulp van een AB kuur die nog tot woensdag door gaat. Ze blijft echter behoorlijk lekken in rust. Nu bleek vandaag na uitgebreid urine onderzoek dat de urine niet geconcentreerd genoeg is/lijkt te zijn. Morgen opnieuw nuchter een urine onderzoek van het eerste plasje. Daarna uitgebreid bloedonderzoek. Met name naar de lever en nierfunctie. Ik ben cranberry capsulles gaan geven van Puur. Hoe zit het met de urine? Is die meer of minder geconcentreerd door Versvlees/KVV? En de bloedwaarden? Moet ik nog rekening houden met andere uitslagen dan de brokken hond?
#2013985
Er wordt nu een contrastfoto gemaakt om nierstenen uit te sluiten, indien het lukt zonder roesje en indien het niet lukt met een roesje. Gezien haar gedrag denk ik met. Verder dus een uitgebreid bloedonderzoek. Ik hoop dat er wat uit komt, zodat we weten wat er is. Raar zonder hond weer naar huis. De oudste nu maar eten gegeven die is ook helemaal van slag nu.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door