Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tante B
#2005452
Hallo,

Weet iemand een adres waar ik kant en klaar versvlees (bij voorkeur Duck) kan bestellen en dat het dan ook in Zeist bezorgd kan worden?
Ik heb internet afgestruind, maar het wordt steeds niet in het midden van NL bezorgd...

Ik haal het altijd bij een kleine dierenwinkel, een doos per keer. Maar sinds de Rodi er niet meer is zijn veel mensen Duck gaan gebruiken en is de voorraad steeds op waardoor ik heen en weer blijf fietsen. Ze hebben een kleine vriezer en dus niet zo'n grote voorraad en willen het niet speciaal voor mij bestellen. Ik heb geen auto dus ik kan het niet ophalen uit grotere dierenzaken in andere steden. Voorheen kwam ik altijd bij Broekhuizen in De Meern, dat was fantastisch, maarja beetje ver fietsen haha!

Alvast bedankt voor tips  :)
#2005858
Wil die dierenzaak niet gewoon een doos voor jou extra bestellen? Als jij het binnen een paar uur nadat hun het binnen hebben gekregen gaat ophalen hoeft het ook niet bij hun in de vriezer mocht vriezerruimte niet hun sterkste kant zijn.
#2005979
[quote="Martine."]
Wil die dierenzaak niet gewoon een doos voor jou extra bestellen? Als jij het binnen een paar uur nadat hun het binnen hebben gekregen gaat ophalen hoeft het ook niet bij hun in de vriezer mocht vriezerruimte niet hun sterkste kant zijn.
[/quote]

Nee dus, zo raar, je zou denken dat ze willen verkopen, maar ze werd boos van mijn vraag...
#2005984
versdier heb ik laatst gebeld had toen wat probleempjes gehad maar zal nu langzaam wel weer in orde zijn..

verder haal ik wel eens spullen in montfoort bij hondenvoer-natuurlijk, ik denk dat zij ook wel naar zeist rijdt, even bellen, ze doet erg veel moeite en is goede service daar..
#2006167
Hoi,

Ik weet niet hoever je fietsen wilt, maar tussen Amersfoort en Soest zit Eemland diervoeders. Die verkopen het ook.
Volgens mij hebben ze altijd wel wat dozen op voorraad, ik heb daar nog nooit misgegrepen(toen ik nog kvv voerde).
Anders eerst even bellen.
#2006181
[quote="Deesje"]
versdier heb ik laatst gebeld had toen wat probleempjes gehad maar zal nu langzaam wel weer in orde zijn..

verder haal ik wel eens spullen in montfoort bij hondenvoer-natuurlijk, ik denk dat zij ook wel naar zeist rijdt, even bellen, ze doet erg veel moeite en is goede service daar..
[/quote]

Wat voor problemen waren dat als ik vragen mag?
#2006642
geen idee, ik begreep het niet helemaal, had haar kort aan de lijn en ze had het over problemen (ik had een spoedbestelling ivm vakantie van petra van versvoer die ik pas zag toen het al te laat was), maar dat nu alles weer goed was. ze kon mij toen nog niet leveren (was voor pasen)
#2015639
Wij hebben eerder wel bij versvoer besteld, heel prettig contact en keurige service. Eind vorig jaar een bestelling gedaan en daarna ging het zo vreemd (hoorde wéken niets meer, dan ineens weer een pissige mail terwijl IK als laatste had gemaild, en meer van dat soort vreemde zaken) dat wij het wel weer prima vinden zo. Ik haal wel weer in Zoelen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door