Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ducktails
#196134
Blanca heeft een karbonade gestolen.
Ik had de tassen met boodschappen nog in de keuken staan en Blanca heeft dus een karbonade op.
Moet ik me zorgen maken i.v.m. Aujeszky, of zal het meevallen.
Het was een karbo van de Poiesz.
Ria
Door Lupa
#196149
ik denk niet dat je zorgen hoeft te maken.
de kans zal toch wel klein zijn dat net die stuk besmet zou zijn?
Door ducktails
#196362
Ik dacht zo, het is misschien wel belangrijk waar die karbo weg komt.
Als ie uit nederland komt is het niet erg want in nederland wordt toch geent tegen aujeszky, of niet...
Ria
Door 202spots
#196610
ducktails schreef: Blanca heeft een karbonade gestolen.
Ik had de tassen met boodschappen nog in de keuken staan en Blanca heeft dus een karbonade op.
Moet ik me zorgen maken i.v.m. Aujeszky, of zal het meevallen.
Het was een karbo van de Poiesz.
Ria
Jammer dat je 'n niet meer uit d'r mond kon halen!!! ;D
Mijn Tor zat beleefd met 'n karbonade in z'n bek te wachten totdat ik het eindelijk door had en ons eigen maaltijd op 't nippertje kon redden!!
Maar zonder gekheid...ik denk dat Blanca gewoon 'n lekker tussendoortje heeft gegeten en zou er voor deze ene keer er verder geen slaap over verliezen.
Door ine
#196612
202spots schreef:

Jammer dat je 'n niet meer uit d'r mond kon halen!!! ;D
Mijn Tor zat beleefd met 'n karbonade in z'n bek te wachten totdat ik het eindelijk door had en ons eigen maaltijd op 't nippertje kon redden!!
Maar zonder gekheid...ik denk dat Blanca gewoon 'n lekker tussendoortje heeft gegeten en zou er voor deze ene keer er verder geen slaap over verliezen.
Oh ja, ik ken het verhaal nog! ;D ;D ;D :-X

En ook ik zou me er niet druk om maken, de kans is echt zo klein, je wint 10x eerder de hoofdprijs in de staatsloterij! ;)
Door willieD
#196622
Ine schreef:

Oh ja, ik ken het verhaal nog! ;D ;D ;D :-X

En ook ik zou me er niet druk om maken, de kans is echt zo klein, je wint 10x eerder de hoofdprijs in de staatsloterij! ;)
dusssssssssss..
conclusie..varkensvlees is niet zo gevaarlijk..want waarom zou dit ene stukje nu net niet gevaarlijk zijn??
en andere botjes wel?? ::) 8)

Ria..is oke hoor :-*
Door Lupa
#196624
willieD schreef:

dusssssssssss..
conclusie..varkensvlees is niet zo gevaarlijk..want waarom zou dit ene stukje nu net niet gevaarlijk zijn??
en andere botjes wel?? ::) 8)

Ria..is oke hoor :-*
nee dat is de verkeerde conclusie.
Ik spel namenlijk geen russicshe roulette met het leven van mijn honden.
En hoe vaker je iest geeft hoe vaker de kans dat je net dat ene verkeerde stuk kan treffen
Door tieneke
#196625
willieD schreef:

dusssssssssss..
conclusie..varkensvlees is niet zo gevaarlijk..want waarom zou dit ene stukje nu net niet gevaarlijk zijn??
en andere botjes wel?? ::) 8)

Ria..is oke hoor :-*
Wat voor andere botjes? ;)
Door Ordell
#196632
willieD schreef:

dusssssssssss..
conclusie..varkensvlees is niet zo gevaarlijk..want waarom zou dit ene stukje nu net niet gevaarlijk zijn??
en andere botjes wel?? ::) 8)

Ria..is oke hoor :-*
Willie, surf eens naar http://www.arrackshome.nl/nl/arrack.htm en vraag eens aan de eigenaar van Arrack waarom zij geen varkensvlees meer voert ......
Laatst gewijzigd door Ordell op zo 31 okt 2004, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#196639
willieD schreef:

dusssssssssss..
conclusie..varkensvlees is niet zo gevaarlijk..want waarom zou dit ene stukje nu net niet gevaarlijk zijn??
en andere botjes wel?? ::) 8)

Ria..is oke hoor :-*
Verkeerde conclusie!
Ik blijf erbij, dat je geen varkensvlees moet voeren, idd, je gaat geen russisch roulette spelen. Maar als het een keer per ongeluk gebeurt, dan moet je niet direct in zak en as zitten!
Ik schreef dit dus, om Ria gerust te stellen, niet om iedereen te zeggen, dat ze maar varkensvlees moeten geven. Ik wil het niet op m'n geweten hebben!!! >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door