Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#1965820
Interessante vraag! Wil alleen niet weten hoeveel luchtpijp, strot en voetjes ik zou moeten voeren voor de juiste hoeveelheid... Hondlief zou daar geloof ik minder problemen mee hebben hahaha
#1971092
Als je hond geen of nauwelijks gewrichtsproblemen heeft dan is 1 flinke runderstrot en af en toe een vogelvoetje (kip of eend) prima als onderhoudsmiddel. Maar als er al problemen zijn dan denk ik niet dat je het enkel met aanpassing van je menu (dus meer strotten en voetjes) gaat redden. Dat lukt niet omdat je niet voldoende kunt geven zonder de verhoudingen in je menu scheef te trekken. Ik zou, naast de strotten en voetjes, een goed supplement geven.
#1971139
Antonia schreef: Als je hond geen of nauwelijks gewrichtsproblemen heeft dan is 1 flinke runderstrot en af en toe een vogelvoetje (kip of eend) prima als onderhoudsmiddel. Maar als er al problemen zijn dan denk ik niet dat je het enkel met aanpassing van je menu (dus meer strotten en voetjes) gaat redden. Dat lukt niet omdat je niet voldoende kunt geven zonder de verhoudingen in je menu scheef te trekken. Ik zou, naast de strotten en voetjes, een goed supplement geven.
Dat dacht ik eigenlijk ook wel maar wilde het zeker weten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door