Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1963969
Ik zie niet in dat er iets mis is met de produkten.
Onze voeding mag dan wel alles bevatten. Maar ik ben het (glucosamine en visolie) mijn oudere hond, die zich altijd jonge hond waant,  gaan geven (andere merken dat wel) wegens peesblessures.
En ik heb toch echt het idee dat het hem goed doet.
#1964322
mysmoothcollies schreef: Is deze website een betrouwbare qua levering? Iemand ervaring? Hoe is de kwaliteit van de aangeboden produkten? Het lijkt een stuk goedkoper te zijn dan sommige andere merken. maar is dit ook zo?
Geen idee ken qua levering enzo.
Maar vind je dat goedkoop? Puur soepel voor een middelgrote hond voor 10,95 per maand, ik vind dat best duur in vergelijk met Corta RX wat ikzelf geef  :-\
Idd is het wel jammer dat er niet bijstaat wat er inzit dan weet je nog niet hoe en wat.
#1964535
Ah, zo gek is deze link dus niet? ;)
Waar het mij om ging was dat ik het idee kreeg dat wij onze honden en katten deze middelen elke dag zouden moeten geven.
Misschien is dit in sommige gevallen zeker niet verkeerd.
Daarvoor hebben ze de mogelijkheid om een soort van abonnement te nemen op de producten.
Ik heb soortgelijke producten nog niet eerder bekeken, maar zijn de abonnementen niet duur?

Misschien zie ik het verkeerd, maar als je er van uit gaat dat je hond gezond is een gezonde rauwe maaltijd krijgt, heb je deze producten dan elke dag nodig?
#1965478
Zaniematsu schreef: Ah, zo gek is deze link dus niet? ;)
Waar het mij om ging was dat ik het idee kreeg dat wij onze honden en katten deze middelen elke dag zouden moeten geven.
Misschien is dit in sommige gevallen zeker niet verkeerd.
Daarvoor hebben ze de mogelijkheid om een soort van abonnement te nemen op de producten.
Ik heb soortgelijke producten nog niet eerder bekeken, maar zijn de abonnementen niet duur?

Misschien zie ik het verkeerd, maar als je er van uit gaat dat je hond gezond is een gezonde rauwe maaltijd krijgt, heb je deze producten dan elke dag nodig?
Een gezonde hond hoef je geen supplementen bij te geven, een goed rauw dieet is genoeg.
Hooguit wat visolie als je hond geen verse vis eet.

Maar honden met atrose of andere ziekte/aandoening kan het wel helpen wat te supplementeren.
Van deze site zou ik de onderste 2 voor de vacht en fit nooit geven.
De 1e soepel kan wel goed zijn omdat het een chrondiotine/glucosamine complex is, alleen staat er totaal niet wat erin zit en daarom zou ik zowiezo niet kiezen voor dat product. De prijs hangt geheel samen de kwaliteit van het product en aangezien daar niets over te zeggen is, is er over de prijs ook niets te zeggen  ;)
#1969212
Onze honden op NRV hebben geen toevoegingen nodig. Dus tja.. je kunt ook overdrijven. Is je hond ziek of krijgt medicijnen dan is het mss een ander verhaal, maar dan nog kijk ik dan liever naar groene os producten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door