Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lonaa
#1961340
Heeft iemand daar ervaring mee?

Vanmiddag heb ik een paar pezen meegekregen, maar die waren nog niet echt droog, zeg maar gerust echt niet.  :-\

Ik heb ze door midden geknipt en in mijn eigen droger gedaan. Iemand enig idee of dat a) werkt en b) hoelang dat duurt?
Door orinake
#1961364
Lonaa schreef: Heeft iemand daar ervaring mee?

Vanmiddag heb ik een paar pezen meegekregen, maar die waren nog niet echt droog, zeg maar gerust echt niet.  :-\

Ik heb ze door midden geknipt en in mijn eigen droger gedaan. Iemand enig idee of dat a) werkt en b) hoelang dat duurt?
De paardenpezen drogen een dag of 3 - 4
Door Veerle-scrappyToo
#1962783
orinake schreef: De paardenpezen drogen een dag of 3 - 4
24 /24 uur en dan 3-4 dagen?  Of in periodes bvb alleen 's nachts. Ik zou mijn droger niet zo lang continu durven laten draaien, schrik voor oververhitting.
Door orinake
#1963253
Veerle-scrappyToo schreef: 24 /24 uur en dan 3-4 dagen?  Of in periodes bvb alleen 's nachts. Ik zou mijn droger niet zo lang continu durven laten draaien, schrik voor oververhitting.
Mja dit is een professionele droger waar ze in gaan he ;)
Weet eigenlijk niet of men buur die uit zet snachts...
Door orinake
#1963555
WillyP schreef: Ik droog nu het nog niet te warm is buiten. Zou dit met pezen ook kunnen? Zalmvel gaat heel goed.
Als er voldoend luchtcurculatie is en het er goed droog is misschien wel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door